دستگیری اعضای باند ۴ نفره با ۶۰ فقره سرقت در کرج

ایسنا نوشت: فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری اعضای باند سارقان خودرو و داخل خودرو که اقدام به 60 فقره سرقت از پارکینگ‌های اماکن تجاری و مراکز خرید درشهر کرج کرده بودند خبر داد.

سردار عباسعلی محمدیان گفت : در پي ارسال يک فقره پرونده از کلانتري 13 باهنر به پلیس آگاهی استان البرز مبنی بر دستگیری سارق داخل خودرو در پارکینگ یکی از پاساژهای تجاری حین باز کردن در یکی از خودروهای پارک شده، بازجویی از متهم دستگیر شده آغاز شد.

وی افزود : متهم در بازجویی‌های اولیه ماموران به جرم خود مبنی بر سرقت داخل خودرو اعتراف کرده و اذعان داشت که با تشکیل یک باند چهار نفره سرقت در مناطق مختلف شهر کرج اقدام به 25 فقره سرقت خودرو و 35 فقره سرقت داخل خودرو کرده و اموال سرقتی را به قیمت پایین‌تر از ارزش واقعی به فروش می‌رساندند .

این مقام ارشد انتظامی اظهار کرد: با راهنمایی‌های متهم دستگیر شده و اقدامات اطلاعاتی ماموران، سه متهم دیگر نیز در دو عملیات جداگانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

سردار محمدیان در خصوص شیوه و شگرد سارقان گفت : سارقان پس از شناسایی محل‌های خلوت مانند پارکينگ‌هاي عمومي بدون نگهبان، محل پارک خودروها در حوالی بیمارستان، مراکز خريد و ... خودروها را سرقت کرده و پس از انتقال دادن آنها به حومه شهر در یک فرصت مناسب لوازم و قطعات داخلي خودرو را خالي کرده و آن را رها می‌کردند .

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان این که تعدادی از مالباختگان شناسایی شده‌اند گفت : تلاش برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 790941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =