۰ نفر
۳۱ تیر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۷

ایرنا نوشت: فرماندار جیرفت گفت : هم اکنون 205 طرح صنعتی و معدنی با بیش از 600 میلیارد تومان اعتبار در دست اجراست که با تکمیل و بهره برداری از این طرحها منطقه به لحاظ اشتغال پایدار و زیرساختهای شهری و روستایی متحول خواهد شد.

احمد امینی روش با اشاره به اینکه این طرحها با محوریت مثلث توسعه اقتصادی پیش می رود ، افزود: برای غلبه بر اقتصاد بیمار امروز، باید اهداف اقتصاد مقاومتی را تحقق بخشیم.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید از ابتدا بنایش بر مشارکت مردم در پیشبرد برنامه های اقتصاد مقاومتی بود تصریح کرد: دولت پیشرفت و تقویت بنیه اقتصادی مناطق محروم و روستاها را در اولویت کاری خود قرار داده و امروز بسیاری از زیرساخت های توسعه در جیرفت مهیا شده است.

فرماندار جیرفت اظهار داشت: مجموعا بیش از یکهزار و 700 میلیارد تومان اعتبار برای انجام طرح های اقتصاد مقاومتی جیرفت پیش بینی شده است.

امینی روش با بیان اینکه شهرستان جیرفت بیش از 180 هزار نفر جمعیت روستایی دارد ،عنوان کرد: تاکنون 72 میلیارد تومان اعتبار برای پیشبرد طرح های اقتصاد مقاومتی روستاهای این شهرستان تخصیص داده شده است.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشاورزان اظهار داشت: همه بانک ها خصوصا بانک کشاورزی باید با کشاورزان مدارا کنند چرا که این قشر زحمتکش، یکی از سرمایه های ارزشمند کشور به شمار می رود.

شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 791540

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =