تعداد نیروهای شورای شهر کرج برای این نهاد زیاد است

اقتصاد بر خط نوشت : رییس شورای اسلامی شهر کرج، با اشاره به اساس نامه بازپرسی استان البرز، گفت: شورای شهر کرج دارای انباشتگی نیروست و باید در این نهاد چابک سازی صورت گیرد.

محمد نبیونی در هشتادمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج، با بیان اینکه تنها ۲۵ نیرو از طرف اعضای شورا و در قالب مسولان دفاتر وارد شده اند، عنوان کرد: در حال حاضر و با احتساب نیروهای قبلی، شورای شهر حدود ۱۰۰ نیرو دارد که این تعداد نیرو برای این نهاد زیاد است.

وی عنوان کرد: با توجه به اساس نامه بازرسی استان البرز، مقرر شد، نیروهایی که امکان به کارگیری در قسمت های دیگر مجموعه مدیریت شهری را دارند در آن قسمت ها به کار گیری شوند تا جلوی انباشت نیروها در شورای شهر اخذ شود اما این تغییر محل خدمت برای برخی نیروها به دلیل کم‌کاری آن‌ها نیست.

نبیونی همچنین به نشست اخیر شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان های کشور که به میزبانی ارومیه برگزار شد، اشاره کرد و گفت: در این نشست مقرر شد تا هر یک از کلانشهرها یکی از روزهای سال را متباسب با مباحث فرهنگی و اجتماعی همان شهر به نام خود نامگذاری و ثبت کنند.

رییس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه انتخاب روز هر شهر ابتدا مصوبه شورای شهر، شورای فرهنگی عمومی و استانی همچنین شورای عالی فرهنگی انقلاب را نیازمند است، از اعضای شورا، اصحاب رسانه، کارشناسان و ... خواست تا پیشنهادات خود را در خصوص انتخاب روز کرج به کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ارسال کنند تا پس از جمع بندی نهایی کرج دارای روز شود.

به گفته نبیونی، سالروز شهادت سرداران شهید یا موضوعاتی از این قبیل می تواند بهانه خوبی برای نامگذاری باشد.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 796374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =