حسین پیرموذن گفت: این هیات تجاری با هدف آشنایی با ظرفیت ها و توانمندی ‌های اقتصادی استان اردبیل و برگزاری نشست های مشترک با تجار و صنعتگران اردبیلی به این استان سفر می کند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حسین پیرموذن گفت: این هیات تجاری با هدف آشنایی با ظرفیت ها و توانمندی ‌های اقتصادی استان اردبیل و برگزاری نشست های مشترک با تجار و صنعتگران اردبیلی به این استان سفر می کند.

عضو هیات رییسه اتاق ایران بیان کرد: زمینه فعالیت شرکت‌ های حاضر در این هیات شامل بخش ‌های کشاورزی، تجهیزات کشاورزی ، اقتصاد گردشگری، صنایع شیمیایی ، صنایع پتروشیمی و دارویی، مهندسی، انرژی خورشیدی ، محیط زیست و فناوری ‌های زیست محیطی، تجهیزات تهویه هوا ، قطعات خودرو، تجهیزات ماهواره ‌ای، سرمایه گذاری و مسائل مالی است.

وی با اشاره به روابط تجاری ایران و چین گفت: ۲ کشور در سال های اخیر روابط تجاری رو به رشدی داشته اند و همچنین با توجه به چشم انداز افزایش سالانه ۱۵ تا ۲۰ درصدی روابط تجاری با چین در برنامه ششم توسعه انتظار می رود که از سفر هیات تجاری چین به اردبیل به نحو احسن استفاده شود.

حسین پیرموذن

در ۲ سال اخیر سفر هیات تجاری به اردبیل از کشورهای مختلف افزایش یافته و هیات چینی هم برای نخستین بار به اردبیل سفر می کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 797182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =