برگزاری اختتامیه جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان/اکران فیلمها ادامه دارد

مراسم اختتامیه سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان چهارشنبه از ساعت ۲۰:۱۵ دقیقه با اجرای هومن عبداللهی در سالن کوثر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از اصفهان،این مراسم مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام شده بیشتر به معرفی برگزیدگان جشنواره در بخش‌های مختلف مسابقه سینمای ایران، داستانی، پویانمایی و بین‌الملل می پردازد و اجرای موسیقی و اجرای استندآپ کمدین و پخش بخش‌هایی از فیلم‌های سینمایی خاطره انگیز کودکان و نوجوانان از جمله بخش‌های برنامه اختتامیه است.

امروز همچنین شاهد اکران ۴۸ فیلم در سه مجموعه سینمایی هستیم.

امروز در سینماهای فلسطین، پردیس سینمایی چهارباغ و مجموعه سینمایی سیتی سنتر در دو سانس فیلم‌های مختلف در بخش‌های سینمای ایران، بین‌الملل، پویانمایی، آثار داستانی ایران اکران خواهد شد.

اکران «چوب پنبه‌ای»، «جنگل تاریک تاریک» و «مرغ فضایی»

امروز در سالن نقش جهان پردیس سینمای چهارباغ در سانس‌ ۱۷ فیلم‌های «چوب پنبه‌ای» از لهستان، «هاروی و موزه سحرآمیز» از چک در بخش مسابقه بین‌المللی پویانمایی (کودک) اکران می‌شود و از ساعت ۱۹:۳۰ نیز فیلم‌های «جمعه گل»، «سیمین» در بخش مسابقه سینمای ایران (نوجوان) به روی پرده می‌رود.

همچنین این سالن در ساعت ۲۲ میزبان فیلم‌های «مارلون»، «دیدی و بودی» و «وای آمپول» در بخش مسابقه سینمای ایران (کودک) خواهد بود.

اکران فیلم‌ «خرد شدن» از ترکیه در بخش مسابقه بین‌الملل

سالن چهلستون پردیس سینمایی چهارباغ نیز در سانس‌های ۱۷:۳۰ دقیقه میزبان فیلم‌ «خرد شدن» از ترکیه و «راه مریم» در بخش مسابقه بین‌الملل (گروه کودک و نوجوان) و در ساعت ۲۰ نیز فیلم «خانه» از کرده جنوبی در بخش مسابقه بین‌الملل (نوجوان) پخش می‌شود.

همچنین از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در همین سالن و در بخش مسابقه بین‌الملل (کودک) فیلم‌ «بویه» از ایسلند و «شبی که شنا کردم» از فراسه و ژاپن پخش می‌شود.

سالن چهارسوقِ پردیس چهارباغ میزبان مسابقه سینمای ایران

سالن چهارسوقِ پردیس سینمایی چهارباغ هم در سانس ۱۸، ۲۰ و ۲۲:۳۰ میزبان مسابقه سینمای ایران و آثار داستانی ایران (کودک و نوجوان) است.

بر این اساس از ساعت ۱۸ فیلم‌های «بدو رستم» و «لالا کن» در بخش مسابقه سینمای ایران (نوجوان) و فیلم‌ «من و جمعه» نیز از ساعت ۲۰ در بخش مسابقه آثار داستانی ایران (کودک و نوجوان) اکران می‌شود.

از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه نیز در این سالن فیلم‌های «مثل بچه آدم» و «سوم شخص غایب» به روی پرده اکران می‌رود.

سیتی سنتر میزبان مسابقه بین‌الملل جشنواره کودک

همچنین در سالن یک تا پنج مجموعه سینمایی سیتی سنتر در سانس‌های ۱۷، ۱۹:۳۰ و ۲۲ میزبان مسابقه بین‌الملل به همراه دوبله هم‌زمان فارسی و انگلیسی است.

امروز همچنین از ساعت ۲۰ فیلم‌های «بین ما»، «باربر» و «تپلی» در سینما فلسطین اکران می شود و «استادیوم»، «منو ببین» و «دوچ» نیز فیلم‌هایی است که از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در این سینما بر روی پرده می‌رود.

جشنواره کودک و نوجوان اصفهان

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 802393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =