هفته هفتم رقابت‌های لیگ‌برتر با دو بازی دنبال شد. و امید نمازی همچنان روی دور ناکامی پیش می رود!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هفته هفتم رقابت های لیگ برتر امروز با دو دیدار ادامه پیدا کرد. تیم های استقلال خوزستان و ذوب آهن در اصفهان به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میزبان موفق به شکست 1-0 ذوب شد. تک گل استقلال خوزستان را میثم کریمی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. بعد از باخت مقابل پدیده در جام حذفی تیم امید نمازی همچنان روی دور باخت است و سه امتیاز بازی امروز را هم از دست داد. 

امید نمازی که یکی از مربیان با دانش لیگ برتر است، روز گذشته گفته بود در امریکا تیم های دسته دو و سه هم امکانات شان بیشتر از استقلال و پرسپولیس است . مربی پیشین تیم های ملی پایه امریکا این روزها در لیگ برتر اسیر کمی بدشانسی شده اما تیمی با پتانسیل بالا دارد که می تواند دوباره به اوج برگردد و بازی های خوب هفته های نخست را تکرار کند.

در دیگر بازی تیم سایپا در تهران موفق به پیروزی 2-1 مقابل نفت مسجدسلیمان شد. این نتیجه در حالی بدست آمد که شاگردان دایی نیمه اول را با باخت 1-0 به رختکن رفتند اما در نیمه دوم با گل های محمدرضا سلیمانی و رضا اسدی بازی را برگرداندند. سایپا با این برد 13 امتیازی شد و موقتا بالاتر از پرسپولیس و در کنار سپاهان قرار گرفت.

همچنین نیمه دوم دیدار نساجی مازندران و استقلال تهران نیز شروع شده است.

43257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 806529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =