همراه اول به منظور گرامیداشت روز خبرنگار و بیست و چهارمین سالروز عرضه اولین سیم کارت در ایران، در مراسم «شبی با اصحاب رسانه» از کمپین «مثل اول» رونمایی کرد.

به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، اپراتور اول تلفن همراه کشور به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار و ۱۹ مرداد بیست و چهارمین سالروز آغاز عرضه سيم كارت در ايران، با حضور بیش از ۲۰۰ خبرنگار فعال در رسانه های کشور، مهندس فرهنگ مدیرعامل همراه اول، دکتر حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، دکتر رخشانی مهر رئیس سازمان و معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش، مهندس شیرزاد مدیرکل مشارکت های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و جمعی از مدیران ارشد همراه اول مراسمي جهت گراميداشت اين دو رويداد مهم برگزار کرد و طی تفاهم نامه ای با سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از مشارکت خود در نوسازی مدارس در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه و سایر مناطق محروم کشور خبر داد.

مهندس حمید فرهنگ مدیرعامل همراه اول در این مراسم ضمن خیر مقدم به اصحاب رسانه که طی این سالها همواره حامی این اپراتور بوده و به توسعه فضای تکنولوژی کمک کرده اند، گزارش مختصری از فعالیت های این اپراتور ارائه داد.

مدیرعامل اپراتور اول با اشاره به جایگاه این اپراتور در صنعت اپراتوری تلفن همراه گفت: همراه اول در ایران و خاورمیانه از نظر تعداد مشترک رتبه نخست، در آسیای جنوبی رتبه هفتم و در جهان در بین ۱۰۰۳ اپراتور تلفن همراه، رتبه هجدهم را داراست.

مدیرعامل همراه اول با بیان اینکه مشترکین دیتای این اپراتور رکورد ۳۹۰۰ ترابایت ترافیک روزانه را ثبت کرده اند، گفت: طی سال ۴ ماه اول سال ۹۷ ترافیک دیتای همراه اول نسبت به سال قبل آن ۲.۶ برابر رشد کرده و در مجموع روند ترافیک دیتا در شبکه (ماهانه)، ۱۶۴ برابر رشد داشته است.

فرهنگ با اعلام اینکه رتبه شفافیت اطلاع رسانی همراه اول در بورس طی سال های گذشته همواره بهبود یافته است، گفت: در آخرین ارزیابی صورت گرفته یعنی پایان سال ۹۶، همراه اول در بین ۳۰۲ شرکت بورسی موفق به کسب عنوان دوم شفافیت شده است.
مدیرعامل همراه اول در ادامه با اشاره به روند رو به رشد درآمد دیتا در این شرکت اظهار داشت: در ۵ سال گذشته درآمد حاصل از دیتا در همراه اول ۲۸ برابر رشد داشته و به ۳۵۰۰ میلیارد تومان رسید.

فرهنگ با بیان اینکه همراه اول در بین ۳۰۲ شرکت بزرگ بورسی رتبه ۲ شفافیت را کسب کرده است گفت: خوشبختانه در سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۳۹۶، براساس گزارشات ارائه شده، همراه اول برای پنجمین سال پیاپی، موفق به کسب نظر مقبول حسابرس مستقل شده است و این مسأله با توجه به درآمد بیش از ۱۲۴۷۱ میلیارد تومانی همراه اول در سال ۹۶ قابل توجه است. همچنین همراه اول در همین راستا موفق شد تندیس زرین هشتمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران را کسب کند.

مدیرعامل اپراتور اول با بیان اینکه همراه اول قصد دارد همزمان با تحولات دیجیتال علاوه بر به روزرسانی سازمان و فعالیت درکسب و کار اصلی خود، در حوزه های دیگر نیز فعالیت کند، گفت: همراه اول علاوه بر محافظت از کسب و کار اصلی قصد دارد در ایجاد کسب و کارهای نوظهور و نزدیک به کسب و کار اصلی و فراتر از آن فعالیت کند.

برش کیک تولد ۲۴ سالگی همراه اول و تجليل از زحمات خبرنگاران، از دیگر برنامه های مراسم «شبي با اصحاب رسانه» همراه اول بود که چهارشنبه شب (۱۷مردادماه)، برگزار شد.

در این مراسم شرکت ارتباطات سیار ایران دو تفاهم نامه با سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور امضا کرد. تفاهمنامه اول در خصوص اعطای کمک همراه اول به احداث، تجهیز و نوسازی مدارس مناطق زلزله زده استان کرمانشاه با اختصاص مبلغ ۵۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض از طرف همراه اول و تفاهمنامه دوم در خصوص اعطای کمک های جمع آوری شده مشترکین همراه اول برای تجهیز و نوسازی مناطق محروم از طریق راه اندازی سامانه #۲۴* توسط طرف اول همزمان با سالروز ۲۴ سالگی برند همراه اول به امضا رسید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 795636

برچسب‌ها