سومین کمپ استعدادیابی ایرانسل-لالیگا در مردادماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومي ايرانسل، اين دوره ويژه پسران 11 تا 13 ساله است و افرادي که در دو دوره قبلي شرکت نکرده‌اند مي‌توانند در اين دوره شرکت کنند.

براي شرکت در سومين دوره کمپ استعداديابي ايرانسل-لاليگا خانواده نوجوانان 11 تا 13 سال مي‌توانند يک دقيقه ويديو از بازي فوتبال فرزندانشان به نشاني irancell.ir/camp ارسال کنند.

ويديوهاي رسيده پس از پايان مهلت ارسال در 29 تيرماه جاري توسط يک تيم کارشناس استعداديابي مورد ارزيابي قرار گرفته و از بين شرکت کنندگان 66 نفر به اين کمپ براي آموزش سه روزه در مرداد ماه امسال دعوت خواهند شد.

پيش از اين دو کمپ استعداديابي در اسفندماه سال گذشته و ارديبهشت ماه سال جاري با حضور بازيکنان و سفيران استعداديابي از لاليگا نظير ژوليو باپتيستا و گايزگا منديتا در کنار جمعي از بازيکنان حال حاضر و پيشکسوتان تيم‌ ملي و باشگاه‌هاي داخلي ايران برگزار شد.

در دو کمپ قبلي 180 بازيکن نوجوان شناسايي شده و آموزش ديدند.

سومين کمپ فوتبال ايرانسل-لاليگا نيز در راستاي تفاهم نامه‌‌اي که بين ايرانسل و سازمان ليگ اسپانيا، لاليگا، با دو هدف فراهم آوردن دسترسي مشترکان ايرانسل به محصولات و محتواي ويدئويي باکيفيت و اختصاصي لاليگا و بهبود کيفيت فوتبال در ايران به ويژه در ميان جوانان منعقد شده است، برگزار خواهد شد.

 2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 790017

برچسب‌ها