۰ نفر
۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۴

امیرمهدی ژوله، طنزنویس معروف که سابقه خبرنگاری ورزشی هم دارد، در صفحه اینستاگرامش خاطره‌ای از بهرام شفیع نوشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ژوله در اینستاگرام خود درمورد بهرام شفیع نوشت:
جام جهاني نمي‌دونم چند داشت شروع مي‌شد.خرداد هشتاد و يك. براي اولين شماره چلچراغ زنگ زدم به شما و چند مربي و بازيكن و كارشناس فوتبال.
سوال هاي غلط مي‌پرسيدم.مثلا راجع به شانس قهرماني تيمي كه اصلا توي جام نبود.يا امكان آقاي گلي بازيكني كه به خاطر مصدوميت هيچ وقت به جام نرسيده بود.
شما هم خسته و دلزده از فوتبال بوديد يا پرمشغله و گرفتار كه خيلي در جريان امر نبوديد و گول سوالهاي انحرافي من را خورديد و كلي در باب شايستگي قهرماني تيم كذايي و اقاي گلي فلان بازيكن حرف زديد.
آخرش هم شوخي شوخي گفتيد خوب بنويسي ها.
آخرش جدي جدي عين سوالها و جواب ها را پياده كردم.حتي انگار همين "خوب بنويسي ها" را هم نوشتم ،به انضمام يه ليد تپل با اين مضمون كه تو رو خدا ببين گزارشگر صدا و سيما را...به همين بدجنسي!
لابد فكر مي‌كردم چه ضايع كردم طرف رو، چه بچه باحال و تيزي ام من يا نمي‌دانم هر چيزي براي ارضاي هر بخشي از چاله چوله هاي شخصي ام، شخصيتي ام.چهارتا چه باحال بود و چه باحالي هم بارم كنند و يك تيتر ذهني كه"يادم تو را فراموش".
آقا حلالم كنيد.من شمارو نه با اين شيرين كاري ژورناليستي ام ،كه با پنجره ورزش و مردمتان كه سالها تنها روزن دنياي كدر و طوسي ما به فوتبال جهان بود به خاطر مي‌آورم.
و شما رو با يادآوري صداي خوب و تفرعن منحصر به فردتان در گزارشگري به خاطر خواهم سپرد؛و همه متلك ها و كنايه ها و خوشمزگي هايتان در گزارشگري و اُصدوقوس(اينجوري مي‌شنيدم) گفتن تان كه مال تان بود و مال تان ماند؛و بعد..
و بعد. وبعد شما از ما دور شديد يا ما از شما، مهم نيست.فقط چه بد كه حتي فرصت نشد حضوري بهتون بگم "آقا حلال كنيم كنيد"


43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 811191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =