رسن: تمدید قرارداد بماند برای بعد از جام ملت‌های آسیا!

خبرورزشی نوشت: هافبک عراقی سرخ‌های پایتخت تا کنون قرار داد خود را با پرسپولیس تمدید نکرده است.

بشار رسن هافبک تکنیکی پرسپولیس این روز‌ها در سوگ مادر خود به سر می‌برد. بازیکنی که در دیدار دوستانه تیمش برابر تیم ملی آرژانتین نمایش فوق العاده‌ای ارائه کرد و قدرت دریبلینگ و تکنیک ناب خود را به همه نشان داد. 

البته پیش از این هم بشار رسن در دو دیدار اخیر تیمش برابر الدحیل و السد قطر (بازی رفت) بسیار تأثیرگذار ظاهر شد و خودش را حسابی توی دل هواداران جا کرد.
برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس نیز علاقه خاصی به سبک بازی بشار رسن داشته و از باشگاه خواسته قرارداد رسن را تمدید کنند.
قرارداد کنونی بشار رسن تا پایان لیگ هجدهم اعتبار دارد و پس از اتمام فصل این بازیکن می‌تواند به هر تیمی دلش خواست به عنوان بازیکن آزاد ملحق شود.
رسن در حال حاضر مطالباتی از فصل گذشته دارد و با توجه به مشکلات ارزی کشور، باشگاه پرسپولیس نتوانسته به این بازیکن پرداختی داشته باشد.
با توجه به اینکه گفته می‌شود پرسپولیسی‌ها مجوز ارز ثانویه را دریافت کرده‌اند بنابراین مطالبات بشار رسن نیز همچون سایر خارجی‌های این باشگاه پرداخت خواهد شد.
اما بشنوید از تلاش جدید باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد بشار رسن که به خواست برانکو بوده است.
در همین راستا شنیدیم مدیر برنامه‌های بشار رسن به مسئولان باشگاه پرسپولیس گفته تمدید قرارداد این بازیکن بماند برای بعد از جام ملت‌های آسیا!
جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا از ۱۷ دی‌ماه سال جاری در حالی در امارات آغاز می‌شود که بشار رسن امیدوار است با درخشش در ترکیب تیم ملی عراق بتواند توجه تیم‌های متمول قطری یا حتی اروپایی را به خود جلب کند.
اتفاقی که دور از ذهن هم نیست. نمایش عالی بشار رسن در دیدار دوستانه مقابل تیم ملی آرژانتین نشان داد این بازیکن پتانسیل بالایی داشته و می‌تواند حتی در اروپا هم بازی کند.


256 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 812569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =