۰ نفر
۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷

سرمربی سایپا در نشست خبری تیمش قبل از بازی با پیکان حاضر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛علی دایی سرمربی ساپا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان گفت:«می خواهیم برنده باشیم و فصل را با پیروزی مقابل پیکان به پایان برسانیم.»

او این را گفت و ادامه داد:«شرایط جدول به گونه‌ای است که دو تیم به تیم پیکان چسبیده‌اند و این تیم اگر در بازی فردا مقابل ما ببازد و حریفانش پیروز شوند در جدول سقوط خواهد کرد به همین خاطر پیکان با تمام قوا به مصاف ما می‌آید و در عین حال ما هم سعی می‌کنیم برنده باشیم و امیدواریم به اتفاقات خوبی که رخ بدهد و در جدول صعود کنیم.»

خبرنگاری به بحث تبانی در هفته‌های پایانی لیگ دست اول اشاره کرد و از علی دایی پرسید اگر در هفته‌های پایانی لیگ برتر نیز چنین اتفاقی رخ دهد چه اتفاقی می‌افتد و او انتظارش از تیم‌هایی که نه شانس کسب سهمیه را دارند و نه خطر سقوط آنها را تهدید می‌کنند چیست، گفت:«انتظاری که من از این تیم‌ها دارم این است که شرافتمندانه بازی کنند فرقی نمی‌کند که در هفته اول بازی می‌کنند یا هفته آخر. فوتبال بازی شرافتمندانه است و باید همه با تمام وجود بازی کنند. فرقی نمی‌کند تیم پایین جدولی باشد و تیم بالای جدولی. همه باید شرافتمندانه بازی کنند تا حق به حقدار برسد و در نهایت آن تیمی که زحمت کشیده است به موفقیت دست یابد. من از این بابت غصه‌ای نمی‌خورم و اطمینان دارم که همه تیم‌ها در هفته آخر با تمام وجود بازی خواهند کرد.»

سرمربی سایپا درباره پیشنهاد باشگاه استقلال به قلی زاده هم این واکنش را نشان داد:«مطمئنا قلی‌زاده یکی از بهترین‌های این فصل بود و کمک زیادی به تیم ما کرد.او با باشگاه قرارداد دارد و به هیچ عنوان او را به تیم داخلی نخواهیم داد. انشاءالله که اگر او در ایران ماندنی شد در همین سایپا به فوتبالش ادامه خواهد داد. »

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 772664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =