۰ نفر
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱
“برلیانس” در کرج تاکسی می‌شود

اقتصاد بر خط نوشت: همزمان با طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر کرج، خودروی برلیانس نیز به عنوان تاکسی برای شهروندان کرجی بکارگیری خواهد شد.

همزمان با طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر کرج، خودروی برلیانس نیز به عنوان تاکسی برای شهروندان کرجی بکارگیری خواهد شد. سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری شهرداری کرج با اعلام این خبر گفت: متقاضیان دریافت این تاکسی می‌توانند با مراجعه به واحد نوسازی و توسعه ناوگان سازمان، در طرح پیش‌فروش خودروی برلیانس ثبت نام کنند. اسکندری افزود: طرح پیش‌فروش برلیانس تاکسی، به دو صورت نقدی و اقساطی و با شرایط ویژه اجرا می‌شود. سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر اضافه کرد: يکي از مزيت هاي اين طرح نسبت به طرح هاي ديگر، برطرف شدن سخت‌گيري‌ها در حوزه تضامين بانکي بوده و رانندگان با دادن چک به صورت اقساط شش ماه به شش ماه مي‌توانند خودروي جديدشان را تحويل بگيرند. وی گفت: به فراخور مدت بازپرداخت و مبلغ وامي که راننده تاکسی تقاضاي استفاده دارد، نرخ سود متفاوت و ميانگين آن حدود ۱۶ درصد است. اسکندری تصریح کرد: براي افرادي که قصد دارند از تسهيلات تاکسيراني استفاده کنند نرخ خودرو برلیانس تاکسی ۴۳ ميليون و پانصد هزار تومان است، ولي به افرادي که متقاضي دريافت خودرو به صورت نقدي باشند مبلغ ۲۰ ميليون ريال تخفيف داده خواهد شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 777417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آرمین A1 ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۷
    0 0
    چه خوب برلیانس ها کلا از سمند و پژو و پراید خیلی سرتر هستن، برلیانس همکارتجاری بی ام دبلیو هست،خوش به حال کرجی ها، ولی خب قیمتش بالاست