در مراسم تجلیل از پرسنل مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان گفت: روابط عمومی یکی از مهم ترین بخش ها و مدیریت ها در هر ارگان و نهادی است و عملکرد موثر آن می تواند رضایت درون و برون سازمانی را در پی داشته باشد

مشارکت بیشتر شهروندان در فعالیت های شهری شد و افزود: از این پس محلاتی که مردم انها مشارکت بیشتری در امور شهری داشته باشند خدمات بیشتری هم دریافت می کنند و اتفاقات خوبی برای محلات فعال ئ پویا خواهد افتاد.
وی برگزاری جلسات در مساجد و محلات را یک راه ارتباطی خوب با شهروندان بیان و تصریح کرد: جلسات باید با حضور مدیران مناطق و دیگر مدیران شهری در همه نقاطی که شهروندان تقاضا کنند برگزار شود.
شهردار سمنان همچنین خواستار واکاوی و آسیب شناسی و ایجاد یک نگرش نو و به روز در حوزه روابط عمومی شد و اظهار داشت: راه اندازی استودیو شهر، چاپ رسانه کاغذی از جمله فعالیت هایی است که امیدواریم به زودی در مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان صورت بگیرد.
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان هم در این مراسم گزارشی از فعالیت های شش ماه اخیر این مدیریت ارائه داد.
سمیه قاسمی گفت: روابط عمومی شهرداری سمنان از طریق سایت شهرداری سمنان ، فضای مجازی، اینستاگرام ،آپارات و رسانه سروش اخبار و اطلاعات خود را در اختیار شهروندان قرار می دهد.
وی از ارتباط خوب این مدیریت با اصحاب رسانه خبر داد و افزود: خبرگزاری هایی نظیر فارس، ایرنا، ایسنا و مرات اخبار شهرداری سمنان را به خوبی پوشش داده و برخی مسایل و مشکلات شهری را نیز پی گیری می کنند.
همچنین روزنامه های محلی به ویژه روزنامه پیام وبیش از 10 روزنامه سراسری و چندین کانال در فضای مجازی در پوشش اخبار و رویدادهای شهری یاریگر شهرداری سمنان هستند.
به گفته وی صدا و سیمای مرکز استان نیز یکی از مجراهای اصلی اطلاع رسانی شهرداری سمنان است و در شش ماه گذشته بیش از 50 مورد گزارش خبری، تصویری ، تولیدی و رادیویی را از فعالیت های شهرداری سمنان در بخش های مختلف عمرانی، فرهنگی ، ورزشی و گردشگری را روی آنتن شبکه استانی و سراسری برده است.
قاسمی خاطر نشان کرد: در ایام نوروز نیزعوامل برنامه صبح بخیر ایران در سمنان حضور یافته و یک برنامه 30 دقیقه ای از جاذبه های گردشگری سمنان و فعالیت های شهرداری سمنان تهیه کرده و روز انتن شبکه یک بردند.
وی برگزاری جلسات ملاقات مردمی در دفتر شهردار و همچنین مساجد را از دیگر فعالیت های مدیریت ارتباطات برشمرد و افزود: بیش از 160 شهروند برای ملاقات مردمی به این مدیریت مراجعه داشتند که 70 نفر با شهردار دیدار داشته و مشکل مابقی شهروندان با ارجاع به مناطق و سازمانها برطرف شد. همچنین دو جلسه ملاقات مردمی در مساجد مسکن مهر برگزار و شهروندان از نزدیک مشکلات خود را با شهردار، اعضای شورای شهر و مدیران شهری مطرح کردند.
برگزاری جشن مهر، تجلیل از فرزندان ممناز و قهرمانان و نام آوران خانواده بزرگ شهرداری سمنان، تجلیل از بانوان، جانبازان و جوانان نمونه شاغل در این دستگاه،رایزنی با روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی و فراهم کردن مقدمات حضور تعداد زیادی از رانندگان و آتش نشانان در جشنواره فیلم فجر ، برگزاری جشن های پسماند جشن منتظران کوچولو از دیگر فعالیت هایی بود که مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان به آنها اشاره کرد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 778091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =