امیر قلعه‌نویی سرمربی سپاهان به سرمربی تیم ملی انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیر قلعه نویی یکی از مربیان منتقد کی روش بود. او از سال اول حضور مربی پرتغالی در ایران نسبت به رفتارهای کی روش انتقاد داشت و هواداران او را عاشقان چشم آبی می دانست. قلعه نویی در چند سال اخیر دیگر از کی روش انتقاد نکرد و سکوت پیشه کرد و سعی کرد حرف هایش را در قالب مسائل اجتماعی در اینستاگرامش بزند. او پس از چند سال سکوت درباره تیم ملی و کی روش حالا دوباره انتقاداتش را علنی کرده است. او در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر نساجی نسبت به اتفاقات افتاده بین تیم ملی بزرگسالان،تیم ملی امید و صحبت های میک مک درموت درباره حمید استیلی واکنش نشان داد. او معتقد است کی روش در هشت سال حضورش در تیم ملی بارها به مربیان ایرانی توهین کرده اما همه سکوت کردند و کرده اند.

قلعه نویی از علی پروین هم دلخور است که چرا در این سالها از او حمایت نکرد اما وقتی دستیارکی روش به استیلی توهین کرد، پروین واکنش نشان داد. او می گوید:«دیر تیم ملی را در ازبکستان بیرون کردند. توهین از این بالاتر؟ چند مربی جابجا شدند؟ با شان آنها چقدر بازی شد. مربی و مدیر را در دوبی از هتل بیرون کردند اما برخی کانال زدند تا برگردند. معلوم است که به این آقا توهین هم می‌شود. بعد می‌گویند ایرانی‌ها دست به هر کاری می زنند تا بمانند. ۷ سال است این حرف را می زنم اما هیچ کس پشت ما نبود. هیچ روزنامه‌ای نبود که حمایت کند. این آقا یک ساعت در برنامه ورزش و مردم دروغ گفت اما یک دقیقه به ما وقت نداد. حال باید توهین را هم تحمل کنیم؟ از آقای پروین گله دارم. چرا قبل از اینکه به استیلی توهین شود حرف نزدی؟»

او در بخشی دیگر از صحبت هایش نسبت به قرارداد کی روش انتقاد کرد. او معتقد است بندهای قرارداد کی روش باید شفاف باشد. قلعه نویی همچنین می گوید از زمان حضورش در تیم ملی از فدراسیون طلب دارد اما قرارداد کی روش تا سنت آخرش پرداخت می شود. این صحبت ها درحالی توسط قلعه نویی زده شده که او مدتی بود نسبت به تیم ملی و سرمربی آن انتقاد نمی کرد.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 813392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =