علی‌عسگری: سال‌جاری اعتبارات انیمیشن را ۲۵ درصد افزایش می‌دهیم

رئیس سازمان صداوسیما در همدان گفت: مخاطبان پیام رسان سروش به 10 میلیون عضو رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان ؛ علی عسگری، در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره پویانمایی تلویزیونی کشور در همدان گفت: دبیرخانه دائمی این جشنواره در سازمان صداوسیمای ایجاد خواهد شد.

وی افزود: هر کسی تولید پویا نمایی بین 3 تا 5 دقیقه داشته باشد و نسبت به بارگذاری آن در سامانه اقدام نماید پس از ارزیابی و تایید، مبلغ آن بلافاصله پرداخت می شود

علی عسگری با اعلام اینکه ️ما در برنامه های مختلف به همدان پرداخته ایم و از این به بعد نیز به این مهم خواهیم پرداخت، اظهار داشت: ️برای ایجاد شعبه دانشگاه صدا و سیما و آموزش پویانمایی در همدان ما موافق هستیم و این پیشنهاد را میپذیریم.

وی در نشست هم اندیشی با هنرمندان برگزیده پویانمایی کشور نیز گفت: به انیمیشن اعتقاد راسخ دارم.

رئیس رسانه ملی با اعلام اینکه در چهلمین سال پیروزی انقلاب، مشخص است که در همه بخش ها رشد داشته ایم، خاطرنشان کرد: با توجه به اتفاق خوب جشنواره، برای برند سازی کمک می کنیم و هنرمندان در چهره سازی انیمیشنی کمک کنند زیرا با چهره انیمیشینی والگوسازی می توان بسیاری از مفاهیم را منتقل کرد.

وی ادامه داد: مهندسی پیام، کار شما هنرمندان است و انیمیشن ما در ایران باید صلابت و پاکیزگی خود را حفظ کند.

محمد ناصر نیکبخت، نیز در آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی ایران گفت: بسیار خرسندم که توانستیم میزبان اولین جشنواره پویانمایی تلویزیونی ایران در همدان باشیم.

استاندار همدان، با بیان اینکه شور و شعفی که جشنواره در استان همدان ایجاد کرد بی نظیر بود، تصریح کرد: مردم استقبال شایسته ای داشتند و این نشان می دهد که صدا و سیما، چه مقدار می تواند در نشاط و سرزندگی مردم مفید باشد.

وی افزود: صدا و سیمابه عنوان دستگاهی فرهنگی وتاثیرگذار فقط در ظرف انقلاب جا دارد.

نیکبخت نقش صدا و سیما در امیدوار کردن مردم را بی بدیل دانست و اظهار داشت: جا دارد امسال که چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی است، خدمات نظام و همه دولتها را تبیین کنیم تا نشاط و امیدواری برای مردم فراهم شود

لازم به ذکر است، به دنبال فراخوان نخستین جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی، 4 هزار و 300 اثر در قالب یکهزار و 11 عنوان در 9 بخش به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد، و در مراسم اختتامیه این جشنواره 40 تندیس و 40 لوح تقدیر در بخش‌های مختلف به برگزیدگان اهدا شد.

در اختتامیه این مراسم از خانواده های تنی چند از شهدای گرانقدر دفاع مقدس، با اهداء لوح، تقدیر بعمل آمد، همدان بیش از 8000 شهید تقدیم ایران اسلامی کرده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 775237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =