ایسنا نوشت: یک عضو شورای مرکزی فراکسیون امید با اشاره به انتقاد اعضای این فراکسیون نسبت به افزایش عوارض اتوبانها در جلسه امروز فراکسیون امید گفت: وزیر راه و شهرسازی در توضیح به این موضوع اشاره داشت که عوارض مربوط به اتوبانها مربوط به بخش خصوصی است و آنها عوارض را تعیین می کنند.

سیدفاطمه ذوالقدر  در توضیح جلسه امروز فراکسیون امید گفت: این جلسه با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد. نمایندگان نسبت به افزایش عوارض اتوبانها اعتراض داشتند که وزیر راه در پاسخ اشاره داشت که عوارض اتوبانها مرتبط با بخش خصوصی است و آنها آن را تعیین می کنند. طبیعتا باید سود ساخت وساز به سرمایه‌گذاری برگردد.

وی با بیان اینکه در این جلسه موضوعاتی همچون بافتهای فرسوده، وضعیت راه ها، نظام مهندسی و فرودگاه نیز مطرح شد، گفت: قرار شد فراکسیون امید یا مجمع تهران جلسات جداگانه‌ای با وزیر راه درباره وضعیت بافتهای فرسوده داشته باشد تا این موضوع به صورت جزئی تر مورد بررسی قرار گیرد.

35225

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 777379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بوئين زهرا IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
    0 0
    بخش خصوصی سرخود که نیست و زیر نظر کیه ؟ آدرسش رو بدید و بسپرید به مردم اونو ، یک سری به اتوبان و آزاد راهها بزنید و وضعیت آسفالت رو ببینید ، وزیر مگه نمیدونه یکی از راه های شناخت توسعه اقتصادی یک کشور وضعیت راه های اونه ؟ پول عوارض کجا میره ؟ این همه چاله چوله و آسفات های خراب رو کی باید جواب بده ؟ ایشون تشخیص نمیده یکی از علتهای اصلی تصادفات همین خرابی ها و بدتر از اون ماشین های زپرتی داخلیه که با افتادن تو این خرابی ها کلی خسارت جانی و مالی وارد میکنه ، فقط بهانه اینه که از رو کاغذ بخونید که تو این بازه زمانی افزایش عوارض نداشتیم
  • بی نام A1 ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
    0 0
    از طرف دولت راه جایگزین طراحی شده باشد از بزرگراه نمی رویم تا بخش خصوصی حساب کار دستش بیاید. قرار نیست که این بخش جیب ملت را خالی کند.