در روز جمعه چهارم خرداد، روایتی از تنهایی احمدی‌نژاد در افطاری رهبری مهم‌ترین خبر بود. جدیدترین تحریم‌های آمریکا علیه ایران هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس سیاست، روایتی از تنها بودن احمدی‌نژاد در افطاری رهبری با مسئولان نظام پربازدیدترین خبر بود. بسیاری هم روی خبر مولاوردی افشاگری‎های حجاریان را تایید کرد کلیک کردند. واکنش کوهکن در مورد تجارت پسرش در آمریکا هم پربازدید شد.

در سرویس اقتصاد، جزییات قیمت مسکن در ۲۲ منطقه تهران کنجکاوی کاربران را برانگیخت. عده زیادی هم روی جدیدترین تحریم‎های آمریکا علیه ایران کلیک کردند. دیگر خبر پربازدید این سرویس اما و اگرها درباره افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان بود.

در سرویس فرهنگ، تشییع پیکر مجری سرشناس تلویزیون با اشک‌های مردم پربازدیدترین شد. تعداد زیادی از کاربران نیز روی خبر امیر جدیدی بازیگر نقش جهان پهلوان تختی شد کلیک کردند. پست اعتراضی کارگردان «لاتاری» نیز توجه تعداد دیگری از مخاطبان را در پی داشت.

در سرویس جامعه، کاهش ۲۹ درصدی بارش در ایران پربازدیدترین خبر بود. تعدادی زیادی هم روی خبر بازدید شبانه شهردار تهران از شوش و خراسان کلیک کردند. خبری درباره بازدید شبانه وزیر بهداشت از چندین بیمارستان پایتخت هم توجه کاربران را در پی داشت.

در سرویس بین‌الملل، قول مرکل به پایبندی به برجام پس از سخنان رهبر انقلاب پربازدیدترین خبر بود. در ادامه، کاربران روی خبر ترامپ، درباره دیدار با اون دوباره تغییر عقیده داد کلیک کردند. سخنان عراقچی پس از پایان نشست کمسیون برجام هم مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس ورزش، رفتار سیاستمدارانه تاج برای حذف کی‌روش پربیننده‌ترین خبر شد. وداع غرورانگیز امید نورافکن با استقلالی‌ها دیگر خبر پرکلیک این سرویس بود. چند بار دیگر می‌گویید همین امروز اخراجش کنید؟ هم بازدید زیادی داشت.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 779443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =