پلیس فتا به منظور تامین نیروی انسانی متخصص مورد نیاز به صورت پیمانی پنج ساله در مقطع افسری با شرایط ذیل و به صورت محدود از تاریخ 97/05/16 تا 1397/05/31 اقدام به ثبت نام افراد واجد شرایط می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، به منظور تامین نیروی انسانی متخصص مورد نیاز، پلیس فتا از بین خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، خانواده کارکنان محترم نیروهای مسلح، بسیجیان، پلیس افتخاری، جوانان مومن، متعهد، ولایی، نخبه علمی و کارآمد(مرد) به صورت پیمانی پنج ساله در مقطع افسری از طریق آزمون ورودی اولیه و دیگر مراحل(مصاحبه، معاینات پزشکی، تحقیقات و ...) با شرایط ذیل و به صورت محدود از تاریخ 1397/05/16 تا مورخه 1397/05/31اقدام به ثبت نام افراد واجدشرایط می نماید. گفتنی است مهلت ثبت نام به هیچ عنوان قابل تمدید نیست.

پلیس فتا

1- اولویت جذب داوطلبان استخدام با خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، خانواده کارکنان نیروهای مسلح، کارکنان پلیس افتخاری، بسیجیان و نخبگان علمی و از بین جوانان مومن، متعهد و ولایی است.

2- اساس جذب به صورت پیمانی پنج ساله مرد در مقطع افسری جزء است.

3- جذب داوطلبان در مقاطع تحصیلی کارشناسی به بالا از دانشگاه دولتی (روزانه و شبانه) و دانشگاه آزاد اسلامی و سایر دانشگاه ها با گرایش های ذیل انجام می‌شود.

مهندسی فناوری اطلاعات با گرایش های( طراحی و تولید نرم افزار، تجارت الکترونیکی، امنیت اطلاعات، شبکه های کامپیوتری، مدیریت سیستم های اطلاعاتی

مهندسی کامپیوتر با گرایش های (نرم افزار، هوش مصنوعی و روباتیک، شبکه های کامپیوتری، معماری سیستم های کامپیوتری، رایانش امن)، مهندسی برق با گرایش (مخابرات امن و رمزنگاری).

4- اولویت جذب در مقاطع تحصیلی به ترتیب دکتری، کارشناسی ارشد، کارشناسی و در رشته های تحصیلی مهندسی کامپیوتر با گرایش نرم افزار ، هوش مصنوعی و مهندسی فناوری اطلاعات و مهندسی برق(صرفاً گرایش مخابرات امن و رمزنگاری) است.

5- شرایط اختصاصی جذب به شرح ذیل می باشد :

سن 22 سال لیسانس، 24 سال فوق لیسانس و 28 سال دکتری
قد حداقل 170 سانتی متر
معدل حداقل نمره 14
تبصره1: در صورت داشتن کارت پایان خدمت 2 سال به سن استخدامی افزوده می شود.

تبصره2: به سن بسیجیان با عضویت فعال و اعضاء پلیس افتخاری 2سال افزوده می‌شود.

تبصره3: به خانواده جانبازان، نخبگان و استعداد برتر، دارا بودن مقامات برتر کشوری و بین المللی مرتبط، خانواده کارکنان نیروهای مسلح و حافظان کل قرآن کریم 2سال به سن استخدامی افزوده می گردد.

تبصره 4: داوطلبانی که بستگان درجه یک و دو شهدا می باشند از 5 سال تسهیلات سنی برخوردار می شوند.

6- کلیه مراحل استخدامی برابر شرایط و ضوابط استخدام ابلاغی از سوی مرکز گزینش و استخدام مع.ن.ا ناجا در استان ها توسط مدیریت گزینش و استخدام استان مربوطه صورت می پذیرد و در شهر تهران توسط مدیریت گزینش و استخدام ف.ا تهران بزرگ به آدرس خیابان سمیه تقاطع نجات الهی مرکز گزینش و استخدام ناجا انجام می شود.

7- داوطلبان حوزه جغرافیایی شهر تهران(سهمیه جذب ستاد ناجا) صرفاً پس از احراز شرایط استخدام و مصاحبه تخصصی توسط رده های فنی پلیس فتا ناجا و تایید هیئت رئیسه پلیس فتا ناجا جهت ثبت نام و طی مراحل استخدام به مدیریت گزینش و استخدام فاتب معرفی می شوند.

8- داوطلبان گرامی جهت پیش ثبت نام به سایت پلیس فتا ناجا به آدرس cyberpolice.ir مراجعه کنند.

* داوطلبان گرامی بدون تماس یا ارسال پیامک از طرف پلیس فتا ناجا، به مرکز گزینش و استخدام یا پلیس فتا استان خود مراجعه نکنند.

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 796665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =