اپل از سال 2014 با عرضه آیفون 6و 6 پلاس سعی کرد استراتژی جدیدی در عرضه به وجود آورده و سایز کوچک را ارزان‌تر راهی بازار کند. اما این داستان تغییر سایز و قیمت با ورود آیفون ایکس به‌کلی تغییر کرده است.

 

به گزارش خبرآنلاین،در سال 2015 آیفون 6 بیش از 33 درصد از سهم فروش را در مقابل 10 درصد سهم آیفون 6 پلاس به دست آورد. {لینک}

سال بعد 6 اس بیش از 21 درصد از سهم آیفون بازار را کسب کرد و از 6 اس پلاس که 8.6 درصد را برای خود ثبت کرده بود، جلو زد. این الگو در مورد آیفون 7 و 7 پلاس ادامه یافت اما با آیفون 8 و 8 پلاس شکسته شد. درحالی‌که آیفون 7 حدود 7.8 درصد سهم را در اختیار گرفت، آیفون 8 پلاس 9.37 درصد را از آن خود کرد.

البته مقصر را آیفون ایکس (آیفون 10) هزار دلاری نامیدند که 12 درصد سهم بازار را در اختیار گرفت و باعث شد تا قیمت آیفون 8 پلاس رقابتی‌تر شده و کاربران به‌سوی آن بروند.

امسال آیفون ایکس اس مکس 6.5 اینچی، آیفون ایکس اس 5.8 اینچی و آیفون ایکس آر(آیفون ایکس سی) 6.1 اینچی ارزان‌قیمت ممکن است الگوی جدید سهم در بازار را تغییر دهند.

قیمت آیفون ایکس باعث تغییر در بازار آیفون شده است

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 804034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
    0 0
    ارزان قیمت؟ دلت خوشه ها
  • بی نام A1 ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
    0 0
    متاسفانه من مطلبی رو خواندم ک همین الان در سایت فوربس منتشر شد با این عنوان ک اپل به صورت تصادفی آیفون های جدید رو کانفرم کرده و بسیاری از شایعات ب نظر واقعی بودن . شاید ب دور از همه این اخبار موضوع اقتصادی و قیمتی محصولات اپل تا ماه ها بعد ادامه پیدا کنه