با لیوان‌های تبلیغاتی راماگیفت خودتان را در ذهن مشتری جاودانه کنید

یکی از بعدازظهرهای خنک پاییزی در حالی که داشتم چایی داغم را می‌نوشیدم، چشمم به لیوانی که دستم بود افتاد. یک ماگ صورتی سرامیکی که لوگوی برند فروش لوازم آرایش روی آن حک شده بود. همین لیوان ذهن مرا برد تا همه‌ی خریدهایی که از این شرکت کرده بودم، اسپری خوشبوکننده‌ای که به دوستم در روز تولدش هدیه داده بودم، لاک‌های رنگی که هر دفعه با دیدن آنها ذوق می‌کردم و همه‌ی این خاطرات چندین لحظه در ذهنم مرور شدند و باز مرا به یاد آن برند انداختند. اما این فقط برای من جنبه‌ی یادآوری خاطرات نداشت، بلکه من مدتی بود که از این شرکت خرید نکرده بودم و با دیدن این ماگ یاد چیزهایی که نیاز داشتم افتادم و بعد از مدت‌ها دوباره از آن برند لوازم آرایشی خریدم.

این تجربه کوتاه را برای شما گفتم تا بدانید که بعضی از چیزهای کوچک که شاید چندان توجه ما را جلب نکنند می‌توانند تاثیر زیادی در برندینگ و فروش شما داشته باشد.


مزایای هدایای تبلیغاتی برای مشتریان
وقتی یک هدیه تبلیغاتی مثل لیوان تبلیغاتی با طرح زیبا و لوگوی خودتان را به بهانه‌ی یک مناسبت خاص به مشتری هدیه بدهید:

  •  اولا همه‌ی انسان‌ها هدیه گرفتن را دوست دارند و شما با دادن هدیه آنها را خوشحال می‌کنید و ترغیب می‌کنید که باز هم از شما خرید کنند و مشتری شما باشند.
  •  دوما شما تا همیشه لوگوی برندتان را در خانه مشتری قرار داده‌اید. مثل تراکت‌هایی که به در و دیوار و خیابان‌ها می‌زنند! این باعث می‌شود تا برند شما دائما به مشتری یادآوری شود و حتی گاهی او را ترغیب به خرید دوباره بکند.
  •  سوما اگر شما طرح جالبی را برای لیوان تبلیغاتی انتخاب کرده باشید، مطمئن باشید توجه اطرافیان را به خودش جلب می‌کند. فرض کنید با دوست‌هایتان در خانه نشستید و در حال چای خوردن هستید، یکی از دوستان شما توجهش به لیوانی که دست شما است و تصویر کارتونی یک خانم زیبا و لوگو روی آن است، جلب می‌شود و از شما درباره آن پرس و جو می‌کند و شما می‌گویید: "این لیوان هدیه نوروزی فلان شرکت بود که به فلان علت به من دادند." این توضیح خود معرفی آرایشگاه است و این تبلیغ دهان به دهان ساده باعث جذب مشتری به سمت شما می‌شود. 

مزایای هدایای تبلیغاتی برای پرسنل شرکت

یکی دیگر از کارهای مفیدی که با هدایای تبلیغاتی مثل لیوان‌ تبلیغاتی می‌توانید انجام دهید، هدیه دادن آنها در مناسبت‌های مختلف به پرسنل خودتان است.

شما با این کار آنها را خوشحال خواهید کرد و به آنها حس ارزشمندی خواهید داد اما بسیار مهم‌تر از آن، شما با این ترفند ساده احساس همبستگی را در پرسنل خود افزایش خواهید داد. احتمالا می‌پرسید چگونه؟!
پاسخ ساده است. زمانی که در یک شرکت دارویی کار می‌کردم، به مناسبت عید نوروز هر سال به ما هدیه‌های این چنینی می‌دادند. وقتی من لیوان تبلیغاتی آن برند را در اتاقم می‌دیدم، احساس می‌کردم که عضوی از یک خانواده‌ی بزرگ همکاران هستم و از اینکه می‌دانستم در این کار گروهی، من کار خود را به درستی انجام می‌دهم و توانستم عضو کارآمدی از این گروه باشم احساس ارزشمندی و رضایت می‌کردم.

پس شما با این ترفند ساده:

  • اولا کارمندان خود را به شرکت علاقه مند خواهید کرد و این موضوع به نوبه خودش باعث می‌شود تا کارآمدی آنها افزایش پیدا کند.
  • دوما به آنها به عنوان کارمندان سازمان خود هویت می‌دهید و این کار باعث می‌شود اعتماد آنها به سازمان بیشتر شود و برای مدت زمان طولانی‌تری با شما همراه و همکار باشند.

لیوان‌های تبلیغاتی راماگیفت

به مشتریان هدیه و اشانتون بدهید

یکی دیگر از کاربردهای لیوان تبلیغاتی برای فروشگاه‌هایی است که خدمات ویژه‌ای مثل هدایای تبلیغاتی خاص به مشتریان ثابت خود ارائه می‌دهند. مثلا اگر 10 جنس از فروشگاه خریداری کنید یک هدیه و یک اشانتیون دریافت خواهید کرد و از آنجایی که لیوان تبلیغاتی یک شی پرمصرف و پرکاربرد است می‌تواند هدیه مشتریان ثابت شما باشد. شما با این کار آنها را ترغیب خواهید کرد تا از شما بیشتر خرید کنند و با دادن هدایای تبلیغاتی این چنینی برند خود را در ذهن آنها جا می‌اندازید و باعث می‌شوید که آنها هیچوقت برند شما را فراموش نکنند.

لیوان‌های تبلیغاتی راماگیفت

پس دیدید که این ترفند ساده‌ی دادن هدایای تبلیغاتی چقدر می‌تواند در پیشروی و گسترش برند شما مفید واقع شود؟ و غیر از همه‌ی فوایدی که این کار در برندینگ دارد، شما با داشتن لیوان تبلیغاتی با لوگوی خودتان در شرکت هویت برند خود را تثبیت و محکم خواهید کرد. مثلا تصور کنید در یک جلسه کاری تعدادی افراد نشسته‌اند و همگی از لیوان تبلیغاتی برند شما برای قهوه نوشیدن استفاده می‌کنند. آیا این تصویر جذابی برای شما که صاحب این برند هستید، نیست؟
پس همین الان دست به کار شوید و یک طرح مناسب و زیبا طراحی کنید و لیوان تبلیغاتی برندتان را دقیقا همین الان سفارش دهید!
کافی است سری به سایت راما گیفت بزنید، وارد بخش هدایای تبلیغاتی که بشوید، در این بخش انواع مختلفی از جنس لیوان به شما ارائه می‌دهد. با توجه به طرح و سلیقه‌تان می‌توانید مناسب‌ترین جنس را برای خود انتخاب کنید. لیوان‌های تبلیغاتی راما گیفت از جنس سرامیک، شیشه، پلاستیک و فلز هستند.

کافی است سری به سایت راما گیفت بزنید، وارد بخش هدایای تبلیغاتی که بشوید، در این بخش انواع مختلفی از جنس لیوان به شما ارائه می‌دهد. با توجه به طرح و سلیقه‌تان می‌توانید مناسب‌ترین جنس را برای خود انتخاب کنید. لیوان‌های تبلیغاتی  از جنس سرامیک، شیشه، پلاستیک و فلز هستند.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 812295