رئیس سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه استان اردبیل گفت: امیدواریم با اجرایی شدن قانون منع بکارگیری بازنشستگان ، از جوانان کارآمد و توانمند و خوش فکر در پست های مدیریتی و اجرایی در سطح استان استفاده شود.

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از اردبیل، علیرضا ایران پور اظهار کرد: حزب اعتدال و توسعه در سال 1378 در کشورتاسیس گردید، ودر سال 1382 در یک کنگره رسمی فعالیت خود را در سراسر کشور آغاز کرد و در کنار حزب اعتدال و توسعه ، کانون جوانان حزب هم نیز اولین تشکل جوان حزبی در راستای رسیدن به برنامه های حزب و پرورش نیروهای جوان ، مجرب و کارآمد تشکیل گردید.

وی افزود: حزب اعتدال و توسعه اردبیل نیز در سال 1384 فعالیت رسمی خود را آغاز کرد که شورای مرکزی حزب در استان را نیروهای سیاسی و دانشگاهی جوان و خوش فکر تشکیل دادند. در کنار آن ، کانون جوانان حزب در استان اردبیل به ریاست بنده فعالیت رسمی خود را آغاز کرد و دفتر مستقل در شهر اردبیل افتتاح گردید. 

رئیس سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه استان اردبیل ادامه داد: در سال 1387 با توجه به استقبال جوانان خوش فکر و نخبه استان از برنامه های کانون جوانان ، کانون جوانان به نام سازمان جوانان و دانشجویان تغییر نام داد و فعالیت های خود را در زمینه فرهنگی ، سیاسی ، اجتماعی ، ورزشی و ... ادامه داد.

ایران پور تصریح کرد: سازمان جوانان در صدد آن است با برنامه های منظمی که تنظیم میگردد ، جوانان خوش فکر و نخبه و ورزشکار را وارد جامعه کند تا بتوان در جامعه شاهد شادی و پیشرفت و ترقی باشیم. بیشتر اعضای سازمان را نیروهای نخبه دانشگاهی و روسای انجمن های علمی دانشگاه های محقق و آزاد و مقدس و...، جوانان ورزشکار ، جوانان خوش فکر سیاسی و اجتماعی تشکیل داده اند و ما در تمامی شهرستان های استان فعالیت های خود را انجام میدهیم.

وی بیان کرد: از جمله فعالیت های کمیته فرهنگی می توان به اهدا خون اعضا با برنامه مشخص ، شرکت در راهپیمایی ها و ... کمیته آموزش به تشکیل کارگروه آموزشی و پژوهشی و... کمیته ورزشی به تشکیل تیم فوتسال در جام های مختلف و ... اشاره نمود. قوی ترین سازمان جوانی هستیم که در سطح استان در زمینه های مختلف فعالیت داریم و کمیته اقتصادی ما برنامه های اقتصادی و کارآفرینی خوبی در آینده نزدیک برای جوانان خوش فکر داریم.

رئیس سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه استان اردبیل عنوان کرد: اخیرا به محض با خبر شدن از طرح قانون منع بکارگیری بازنشستگان در سازمان های دولتی و .. تمام ظرفیت و سعی و تلاش و برنامه هایمان را در اختیار نمایندگان مجلس استان قرار دادیم و جلسه ای با نمایندگان داشتیم در این خصوص تا بتوانیم با رای بالا این قانون را به تصویب برسانیم که با لطف پروردگار متعال و همت نمایندگان تصویب شد.

ایران پور گفت: در این راستا امیدواریم با اجرایی شدن قانون منع بکارگیری بازنشستگان ، از جوانان کارآمد و توانمند و خوش فکر در پست های مدیریتی و اجرایی در سطح استان استفاده شود اینک در این فضای بوجود آمده ، از استاندار اردبیل و معاونین ایشان این انتظار را داریم که بتوانند تمام سعی و تلاششان را برای ورود جوانان خوش فکر اعتدالی ، در زمینه های مدیریتی و شهری و ورزشی و ... انجام دهند تا بتوانیم اردبیلی شادتر ، پررونق و اقتصادی تر داشته باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 795552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =