در روز جمعه ۲۹ تیر، اخباری درباره مثال رهبر انقلاب از بازی فوتبال اسپانیا و ایران برای اعضای دولت، شگفتی جدید ترامپ و اولین پیشنهاد رسمی به علیرضا فغانی مورد توجه قرار گرفتند.

در سرویس سیاست، مثال رهبرانقلاب از فوتبال اسپانیا و ایران برای اعضای دولت در صدر اخبار نشست. در ادامه نقل‌قولی از اکبر ترکان با عنوان الان روی پل هستیم و باید مقاومت کنیم نگاه‌ها را به خود جلب کرد. درخواست رئیس‌جمهور از وزرا نیز مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس اقتصاد، اگر ارز مسافرتی حذف شود... بازدید زیادی داشت. کاربران زیادی هم روی خبر خانه بخریم یا دست نگه داریم؟ کلیک کردند. در ادامه بسیاری خواستند بدانند تولید کدام خودروها متوقف شد؟

در سرویس فرهنگ، کاربران زیادی آرزوی بزرگ سردار آزمون که برآورده شد را خواندند. حادثه برای بهاره رهنما در صحنه نمایش هم توجه مخاطبان را جلب کرد. خاطرات همایون پس از شکستن سکوت ۴۰ ساله هم خواندنی شد.

در سرویس جامعه، بازداشت مسافر فحاش مترو در صدر اخبار نشست. رگبار و باران در بیشتر استان‌ها در دو روز آینده دیگر خبر پربازدید این سرویس بود. اجرای 2 طرح ترافیکی ویژه از فردا در پایتخت نیز خواندنی شد.

در سرویس بین‌الملل، ترامپ باز هم شگفتی آفرید پربیننده‌ترین خبر بود. کاربران زیادی هم روی گزارش رسانه آمریکایی درباره اختلاف مقامات آمریکا برای ایجاد ناآرامی‌ در ایران کلیک کردند. تماس تلفنی پوتین و نتانیاهو درباره ایران و سوریه ، دیگر خبر پربازدید این سرویس بود.

در سرویس ورزش، اولین پیشنهاد رسمی به علیرضا فغانی کلیک زیادی خورد. همچنین خبری با تیتر از حسادت‌های زنانه تا پیشنهادهای بی شرمانه! مورد توجه قرار گرفت. در ادامه کاربران خواستند بدانند شوک عجیب 600 هزار دلاری برانکو واقعیت دارد؟

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 791157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =