میزان نوشت: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران از برگزاری تور‌های رایگان تهران گردی عصرانه همزمان با روز تهران خبر داد.

دلاور بزرگ نیا ضمن اعلام این خبر گفت: قرار است در روز‌های ۱۳، ۱۴ و ۱۵ مهرماه تور‌های تهران گردی عصرانه در دو محور خیابان ۳۰ تیر به عنوان گذر ادیان و محله‌های قدیمی پایتخت همچون عودلاجان برگزار شود.

وی با بیان اینکه این تور‌ها به شکل رایگان برگزار می‌شود، عنوان داشت: در قالب این تور قرار است شهروندان از اماکنی همچون حمام نواب، خانه کاظمی، آتشکده ادریان، کلیسای مریم مقدس، موزه آبگینه و موزه ملی ایران بازدید کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران برگزاری تور‌های گردشگری شبانه در شهرری را از دیگر برنامه‌های روز تهران معرفی کرد و گفت: در این برنامه پیش بینی شده تا مخاطبان از چشمه علی، برج طغرل و آتشکده شهرری بازدید کنند.

به گفته بزرگ نیا این تور‌ها روز‌های ۱۳، ۱۴ و ۱۵ مهرماه برگزار می‌شود و شهروندان می‌توانند از طریق سامانه پیامکی ۵۰۰۰۲۰۶۰۲۰۰۵۰ درخواست خود را برای حضور در تور‌های تهران گردی ثبت کنند.

وی در ادامه از افتتاح جشنواره گردشگری پاییزه در برج آزادی همزمان با روز تهران خبر داد و گفت: همچنین قرار است در این روز از پیشکسوتان تهران شناسی در موزه آبگینه قدردانی شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران به پخش فیلم‌های مربوط به تهران در موزه فرش همزمان با روز تهران اشاره و عنوان کرد: در این برنامه قرار است برای اولین بار کلیپ ۱۵ دقیقه‌ای تهران از دوره قاجار تا به امروز و مجموعه کلیپ‌های مربوط به تاریخ تهران نمایش داده شود.

بزرگ نیا در ادامه گفت: همچنین به مناسبت روز تهران مسابقه عکس موبایلی «تهران از نگاه شهروند» با محوریت تصویربرداری از اماکن جذاب گردشگری پایتخت اجرا می‌شود.

42237

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 809867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =