در روز شنبه ۲۹ اردیبهشت، عکس معناداری که روحانی در سالروز پیروزی‌اش در انتخابات منتشر کرد مهم‌ترین خبر بود. درگذشت خواننده ترانه‌های ماندگار هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس سیاست، عکس معنادار اینستاگرامی روحانی در سالروز پیروزی‌اش در انتخابات پربازدیدترین خبر بود. بسیاری هم روی موضع‌گیری شدید قالیباف علیه جمنا کلیک کردند. مقایسه موسوی واحمدی‎نژاد درمناظره الله‎کرم،ابطحی و شریف‎زاده هم پربازدید شد.

در سرویس اقتصاد، خبر افزایش کاذب قیمت مسکن در تهران،مشتریان را پراند کلیک زیادی خورد. قیمت روز خودروهای داخلی و خارجی در بازار هم توجه کاربران را جلب کرد. دیگر خبر پربازدید این سرویس، تغییر زودهنگام رئیس‌کل بانک مرکزی، کودتای اقتصادی است بود.

در سرویس فرهنگ، خبر خواننده ترانه‌های ماندگار درگذشت پربازدیدترین شد. تعداد زیادی از کاربران نیز روی خبر استوری جنجالی سیدمحمود رضوی کلیک کردند. یک عروسی سلطنتی با حضور ستاره‌های سینما و خوانندگان سرشناس نیز توجه تعداد دیگری از مخاطبان را در پی داشت.

در سرویس جامعه، کاهش ساعت طرح «ترافیک و زوج‌ و فرد» از امروز تا پایان ماه رمضان پربازدید شد. خبر هفت چالش بزرگ «افشانی» در شهرداری نیز باعث توجه کاربران شد. کاربران زیادی روی ازدواج دختران بدون اذن پدر کلیک کردند.

در سرویس بین‌الملل، قبل از برجام، برخی سیاستمداران ایرانی می‌خواستند ایران، کره‌شمالی شود پربازدید شد. بعد از آن، کاربران روی صدر به سفیران همسایه چه گفت؟ کلیک کردند. ۱۰ نامزد احتمالی پست نخست‌وزیری عراق را بشناسید هم مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس ورزش، دروازه‎بان استقلال ساز جدایی کوک کرد مورد توجه کاربران قرار گرفت. خبری با تیتر پیشنهاد ۳۰ میلیاردی به ستاره استقلال نیز دیگر خبر پرکلیک این سرویس بود. چرا مجید حسینی در تیم‌ملی هست و محمد انصاری نیست؟ هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس طنز و کاریکاتور، اینم شوخی لوس نتانیاهو با ترامپ پربازدیدترین خبر بود.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 778103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =