محمد اسلامی در این جلسه با اشاره به این که بحث عرضه و تقاضا باید بر منطق تنظیم بازار حاکم باشد، گفت: ستاد تنظیم بازار، خرد جمعی استان است که در راستای سیاست های دولت در این راستا اتخاذ تصمیم می نماید.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ازساری ، استاندار بر ضرورت تدوین طرح جامع صنعت طیور استان تاکید کرد و یاد آور شد: مدیریت ظرفیت، مدیریت بنگاه ها و مدیریت پشتیبانی باید در جهت تقویت صنعت طیور با جدیت اعمال شود.

مقام عالی دولت در مازندران، با بیان این که صنعت طیور، از صنایع با ارزش استان است، خاطر نشان ساخت: صنعت طیور باید در اقتصاد مازندران، سهم و نقش ویژه خود را ایجاد و ایفا نماید.
اسلامی، تاکید کرد: با توجه به وجود کشورهای cis در همسایگی استان و امضاء سند اورآسیا از سوی دولت بعنوان یک بازار مشترک اقتصادی، لازم است با ایجاد رقابت، سهم بازار خود را افزایش دهیم.
استاندار بر تشکیل کارگروهی مرکب از دستگاه های مسئول و مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی برای مطالعه و ارایه برنامه کامل این بخش تاکید کرد.
در آغاز این جلسه که معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع استانداری حضور داشت، حیدر پور، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان، گزارشی از قیمت کالاهای اساسی در بازار مصرف و اجرای طرح ضیافت ارایه نمود.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 778269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =