چهارشنبه‌های دیجیتالی در مجتمع فرهنگی و هنری ساری

برنامه نقد و بررسی و پخش انیمیشن در قالب چهارشنبه های دیجیتالی در مجتمع فرهنگی دیجیتال ارشاد ساری برگزار می شود .

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه  مازندران، حمید رضا عشریه رییس ارشاد ساری، با بیان اینکه یکی از وظایف ارشاد بالا بردن فرهنگ عمومی است؛ برگزاری برنامه نقد و بررسی و پخش انیمیشن در فضایی نمایشگاهی به منظور معرفی بیشتر خدمات و کالاهای ایرانی مخصوصا در حوزه رسانه های دیجیتال در قالب چهارشنبه های فرهنگی را اقدامی مفید در راستای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان، کشف استعداد در حوزه انیمیشن سازی و سوق دادن افراد مستعد برای تولیدات فرهنگی و حمایت از کالای ایرانی دانست.

عشریه افزود: مجتمع فرهنگی دیجیتال می‌تواند نقش موثری در زمینه فرهنگ سازی مخصوصا در حوزه رسانه های دیجیتال در جامعه داشته باشد که این مهم اکنون با همکاری مناسبی که اداره کل ارشاد مازندران و اداره ارشاد ساری با مجتمع فرهنگی دیجیتال دارد محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت‌های تولید انیمیشن تلاش می‌کنند تا بتوانند ظرفیت تولید انیمیشن‌های کیفی برای عرضه به شبکه پویانمایی را به خود اختصاص دهند، ابراز داشت: اکنون شرایط ارائه خدمات مطلوب در حوزه نرم‌افزار و بازی‌های رایانه‌ای، اینترنت پاک و آموزش در حوزه تولید بسیار فعال شده است.

عشریه به سرمایه‌گذاری‌های مطلوب استان در زمینه انیمیشن اشاره و تصریح کرد: برخی از تولیدات انیمیشن مجتمع فرهنگی دیجیتال به قدری با کیفیت است که شرایط پخش از شبکه‌های سیما را دارد.

رییس ارشاد ساری از کیفی بودن برخی از تولیدات انیمیشن در مازندران خبر داد و افزود: این تولیدات شرایط نمایش از رسانه ملی و غنی کردن ظرفیت شبکه پویانمایی را دارد.

عشریه گفت: همچنین کارگروه های تخصصی فنی در حوزه دیجیتال در مجتمع فرهنگی شکل گرفته و مشغول به فعالیت می باشند و نوجوانان و جوانان علاقمند می توانند با مراجعه به این مجتمع اطلاعات بیشتری را کسب کرده و استعداد های خود را شکوفا سازند.
«روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران»

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 778640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =