فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: با شناسایی انبار حبوبات و غلات احتکاری ۲۴۲ تن و ۳۲۰ کیلوگرم حبوبات از این انبار کشف و ضبط شد که ارزش این میزان کالاهای کشف‌شده بیش از ۱۴ میلیارد ریال ارزیابی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ سردار حسین عبدی اظهار داشت: به دنبال بررسی‌های میدانی و اقدامات اطلاعاتی محل انبار و احتکار مقادیر قابل توجهی حبوبات و غلات در جاده اردبیل به مغان کشف و شناسایی شد.

وی بیان کرد: با شناسایی این محل و انجام هماهنگی‌های لازم با مقامات قضایی، ماموران اداره نظارت بر اماکی عمومی فرماندهی انتظامی استان به همراهی کارشناسان تعزیرات حکومتی و نیز سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نسبت به کشف و ضبط کالاهای احتکاری در این انبار اقدام کردند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: در بازرسی از این انبار حبوبات و غلات احتکارشده به میزان ۲۴۲ تن و ۳۲۰ کیلوگرم کشف و ضبط شد که ارزش این میزان کالاهای کشف‌شده بیش از ۱۴ میلیارد ریال ارزیابی می‌شود.

حبوبات احتکاری

عبدی افزود: به دنبال این اقدامات پرونده قضایی در این زمینه تشکیل و برای اقدامات قانونی و رسیدگی به تخلف عاملان این احتکار پرونده به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده و در حال بررسی و اقدام قانونی توسط کارشناسان در این حوزه است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 798286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =