باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: گروه ویژه اقدام مالی (FATF) در آخرین روز نشستِ پاریس، مهلت ایران برای اجرای خواسته‌های خود را تا فوریه ۲۰۱۹ (چهار ماه دیگر) تمدید کرد.

این نهاد همچنین در بیانیه خود ضمن اعلام تعلیق مجدد اقدامات تقابلی علیه کشورمان، از آن چه "سرعت کُند ایران در اجرای خواسته‌های خود" خوانده، انتقاد کرده است.

 

اف ای تی اف

گروه ویژه اقدام مالی که وظیفه خود را مقابله با پول‌شویی و تامین مالی تروریسم در جهان عنوان می‌کند، بعد از اجرای برجام، با هدف ترغیب ایران به انجام اصلاحات بانکی، از جمله در زمینه مبارزه با پولشویی، به مدت یک سال تدابیر موسوم به "اقدامات تقابلی علیه ایران" را به حالت تعلیق درآورد.

این سازمان اوایل تابستان سال جاری نیز اعلام کرد که تعلیق "اقدامات تقابلی علیه ایران" را برای یک دوره دیگر تا ماه اکتبر ۲۰۱۸ (مهر ماه) تمدید می‌کند.

نشست گروه ویژه اقدام مالی از یک‌شنبه گذشته (۲۲ مهرماه) به مدت ۶ روز در پاریس برگزار شد. یکی از موضوعات این نشست ارزیابی پیشرفت جمهوری اسلامی ایران در اجرای استانداردهای این سازمان برای مبارزه با پول‌شویی و تصمیم‌گیری در مورد ماندن یا خارج شدن نام ایران از فهرست سیاه آن بود.

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 813605

برچسب‌ها

اخبار ویژه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
    0 0
    فعلا که اولویت با لباس ورزشی مردان هست که باعث گناهه.اف ای تی اف کیلو چنده؟؟