در روز جمعه ۲۳ شهریور اخباری درباره فوت دو چهره هنری و یک چهره ورزشی، پیشنهاد ۳۰ نماینده مجلس درباره خانه‌های خالی و توضیحات جان کری درباره دیدارش با ظریف مورد توجه قرار گرفتند.

در سرویس سیاست، عکسی با عنوان شهدا حلقه وصل مردم با حجاب‌های متفاوت در صدر اخبار نشست. نقل قولی از نقویان با تیتر حاکمان این‌قدر پشت‌ِصحنه و پشت‌ِپرده درست نکنند هم مورد توجه قرار گرفت. کاربران همچنین صحبت‌های زیباکلام که گفته استیضاح وزرا عوام‌فریبی بود را خواندند.

در سرویس اقتصاد، افسار دلار با سودبانکی هم کشیده نشد پربازدید شد. کاربران پیشنهاد ۳۰ نماینده مجلس که گفتند خانه‌های خالی را با حکم دادگاه اجاره بدهید! را خواندند. مخاطبان خواستند بدانند بندر چابهار از تحریم‌های آمریکا معاف می‌شود؟

در سرویس فرهنگ، خبر درگذشت سعید کنگرانی و جزئیات فوت او، همچنین درگذشت مهدی آرین‌نژاد پربازدیدترین اخبار بودند. کنایه سنگین مدیر شبکه کودک به تهمینه میلانی نیز دیگر خبری بود که مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس جامعه، کاربران رابطه جنسی زوجین در این موارد باعث آسیب به سلامت می‌شود را خواندند. در ادامه، حال طلبه مشهدی که با چاقو مورد حمله قرار گرفت، وخیم تر شد مورد توجه قرار گرفت. از اعتصاب غذای بقایی تا خرقه‌درانی مشایی دیگر پربازدید این سرویس بود.

در سرویس بین‌الملل، چرا پوتین و اردوغان ،خودروهای خودشان را به تهران آوردند؟ خبر پربازدیدی شد. آلمان سیستم جدیدی را برای مقابله با تحریم‌های ضد ایرانی ایجاد می‌کند خبری بود که کاربران روی آن کلیک کردند. توضیحات جان کری درباره دیدارش با ظریف نیز مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس ورزش، مجید غلام‌نژاد در ۳۵ سالگی درگذشت پربازدیدترین بود. ضایعه تلخ برای حسین فرکی نیز موجب تاثر کاربران شد. استوری جدید ستاره تیم‌ملی اسپانیا، این بار بعد از تماشای فیلم اصغر فرهادی! دیگر خبر پرکلیک این سرویس بود.

57244

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 804630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =