معاون اول رئیس‌جمهور: همه وزارت‌خانه‌ها مکلف به همکاری با رویداد همدان ۲۰۱۸ هستند

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوردر رابطه با رویداد همدان ۲۰۱۸ گفت: همه باید تلاش کرده و همدان را به خوبی معرفی کنیم و دولت هم در این زمینه نهایت کمک و تلاش خود را می کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین همدان ؛ دکتر اسحاق جهانگیری، در جلسه دیدار مدیران ارشد و نمایندگان مردم استان با وی که جهت هماهنگی رويداد همدان 2018 تشکیل شده بود گفت: با رویداد همدان 2018 که با مرکزیت همدان برگزار می شود، ایران را به جهان معرفی کنیم.

وی با اعلام اینکه دولت تمام تلاش خود را برای کمک به این رویداد مهم بکار می گیرد، تصریح کرد: درجلسه هیات دولت هر مصوبه ای را که برای این رویداد نیاز باشد تصویب می کنیم.

معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: وزارت امورخارجه در دعوت ازنمایندگان وسفیران اقدام لازم را انجام دهد.

دکتر جهانگیری با بیان اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای معرفی مشاهیر و وزارت ورزش وجوانان برای میزبانی مسابقات درهمدان اقدام کنند، افزود: صداوسیما برای معرفی جاذبه ها و مفاخر فرهنگی همدان اقدام ویژه و مضاعفی داشته باشد.

وی با یادآوری اینکه کارهای خوب و بزرگی درهمدان انجام شده است، خاطرنشان کرد: از تلاش های استاندار و همکاری خوب شهرداری همدان و نمایندگان مجلس درجهت توسعه استان همدان تشکر می کنم.

معاون رئیس جمهور در آخر گفت: اقدامات و کارهای خوبی در حوزه گردشگری همدان انجام شده است.

محمد ناصر نیکبخت، استاندار همدان نیز در این جلسه از دکترجهانگیری معاون اول رییس جمهور جهت سفر به همدان و حضور در دو رویداد همدان 2018 در شهریور و آبان ماه سالجاری دعوت کرد.

استاندار با اعلام اینکه همدان با رویداد 2018 جهانی خواهد شد، خاطرنشان کرد: در سالهای اخیر کارهای بزرگی درجهت توسعه زیرساخت ها از راه آهن تا آزاد راه و هتل سازی، دراستان انجام شده است.

وی افزود: درشرایط فعلی که دشمن ایران هراسی می کند، میزبانی از دو رویداد جهانی و آسیایی درهمدان به نمایندگی از ایران توفیق بزرگی برای کشور خواهد بود.

نیکبخت اظهار داشت: انتظار داریم وزارت امورخارجه در این دو رویداد به ماکمک کند.

وی از دولت محترم جهت اجرای بهتر رویداد همدان 2018 و راه اندازی موزه غرب کشور درخواست کمک کرد.

لازم به ذکر است در دیدار با معاون اول رئیس جمهور، دکتر مونسان، دکترکلانتری وخانم ابتکار معاونین رئیس جمهور، دکترسلطانی فر وزیر ورزش وجوانان، دکتر صالحی وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی، استاندار همدان ،دکتر حاج بابایی و خجسته نمایندگان مردم همدان، دکتر مفتح رییس مجمع نمایندگان استان، و تنی چند از مدیران استان همدان حضور داشتند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 794556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =