رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از کشف انبار کولر گازی قاچاق و احتکار شده به ارزش ۲۱۰ میلیارد ریال در شهرستان ارومیه و ارچاع پرونده به مراجه قضایی خبرداد .

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، جعفر صادق اسکندری در این مورد گفت: تعداد ۳ هزار و ۵۰۸ دستگاه کولر گازی اسپلیت (دو تیکه) و پنجره ای ساخت کشور چین احتکار شده در یکی از انبارهای شهرستان ارومیه کشف و ضبط شد.

وی افزود: بنا به نظر کارشناسان ارزش ریالی آن حدود ۲۱۰ میلیارد ریال برآورد شده که این انبار تعطیل و پرونده متشکله برای ادامه رسیدگی تحویل مرجع قضایی شد.

وی ادامه داد: سازمان صنعت، معدن و تجارت با همکاری اداره مبازه با قاچاق کالا و اداره مبارزه با جرائم اقتصادی آگاهی ارومیه در راستای تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز و تمرکز بر کشف انبارهای دپو کالا و انهدام باندهای سازمان یافته قاچاق و همچنین شناسایی قاچاقچیان اصلی در یک عملیات موفقیت آمیز و با انجام اقدامات اطلاعاتی شبانه روزی ۲ روزه، موفق به شناسایی این انبار بزرگ دپو کولر گازی در مارک ها و مدل های مختلف شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: پس از هماهنگی با مرجع قضایی، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی و ماموران اداره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی به محل اعزام و با بررسی مدارک ارایه شده، مشاهده شد تخلفاتی در یک حوزه انبارداری، پروانه الکترونیکی و برگ سبزها صورت گرفته است.

ایشان افزود: موجودی ۸ هزار انبار کالا در استان به صورت مستمر رصد می شود و تحت کنترل بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت می باشد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 796327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =