فارس نوشت: عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با بیان اینکه تبلیغ بن بست در کشور از سوی غرب‌وشرق‌زده‌ها انجام می‌شود،‌ گفت: حکومت‌های غربی و شرقی به بن‌بست رسیده‌اند و بدهی سرسام‌آور آمریکا و در عصر کنونی فروپاشی شوروی را شاهد هستیم.

رضا روستاآزاد عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب ضمن اشاره به فراخوان رهبر انقلاب از نخبگان برای تکمیل و ارتقای الگوی پایه اسلامی - ایرانی پیشرفت برای ۵۰ سال آینده اظهار داشت: از اول تأسیس جمهوری اسلامی یک عده به خصوص غرب‌زده‌ها و شرق‌زده‌ها می‌گفتند برای مدیریت کشور غیر از دو مدل شرقی و غربی وجود ندارد.

وی افزود: این دو گروه از روز اول به این سمت رفتند که نظام یا شرقی یا غربی باشد و برای آنها یا امپریالیسم آمریکایی و یا کمونیسم شوروی اهمیت داشت.

روستاآزاد گفت: در چهل سال گذشته هم در مقاطع مختلف این روال بوده و الان در ادامه آن خط، تبلیغ می‌کنند که کشور در بن‌بست است و فقط باید غربی و شرقی باشد، در حالی که حکومت‌های غربی و شرقی هم به بن‌بست رسیده‌اند و بدهی سرسام‌آور آمریکا و در عصر کنونی فروپاشی شوروی را شاهد هستیم.

روستاآزاد با بیان اینکه چون سیستم عقل حسابگر این افراد ایراد دارد، با وجود ارائه اطلاعات درست، باز نتیجه درستی از آنها بیرون نمی‌آید، تصریح کرد: چون ذهن‌های این افراد کند است، هنوز دنبال آقایی غرب و شرق‌اند.

وی ادامه داد: چهل سال است جمهوری اسلامی طرحی را پیشنهاد داده که هنوز به دلایل زیادی چون جنگ و مشکلاتی چون تحریم نتوانسته به طور کامل آن را پیاده کند، با این حال غربی‌ها می‌ترسند که نظام اسلامی مدل جدید مدیریت دنیا را نشان دهد و این مدل مورد مقبولیت مردم جهان قرار گیرد.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در پایان تأکید کرد: رهبر انقلاب دید مثبتی دارند و با خوشبینی به دنبال نشان دادن افق‌های خوب و هدایت مردم به سمتی هستند که درست است.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 813904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =