پذیرش بیش از ۸۰۰ دانشجوی جدید در دانشگاه علوم پزشکی بابل

دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر پرویز امری معاون آموزشی دانشگاه از ورود بیش از 800 دانشجوی پذیرفته شده در آزمون های سراسری سال تحصیلی 98-97 به این دانشگاه خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ازبابل،دکتر امری ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی 98-97 به جامعه دانشگاهی به ویژه دانشجویان جدیدالورود گفتند: این دانشگاه بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور در سال تحصیلی جاری پذیرای حدود 826 دانشجوی جدید بوده است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بابل بیان داشتند: از این تعداد 100 دانشجو در رشته پزشکی، 39 نفر در رشته دندان پزشکی،83 نفر در دانشکده پرستاری و مامایی،57 نفر در رشته های توانبخشی، 235 نفر در رشته های پیراپزشکی، 60 نفر در رشته های پرستاری و بهداشت عمومی دانشکده پرستاری و مامایی رامسر و 88 نفر در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و فیزیوتراپی واحد پردیس خودگردان دانشگاه پذیرفته شده اند.

وی با ذکر این نکته که از این تعداد 443 نفر دانشجوی دختر و بیش از 383 دانشجوی پسر می باشند گفت: ثبت نام الکترونیکی این دانشجویان در روزهای یکشنبه تا جمعه 25-30 شهریور ماه 97 انجام و ثبت نام حضوری دانشجویان نیز از روز یکشنبه تا سه شنبه 3-1 مهر ماه در محل آموزش دانشکده مربوطه صورت گرفت.

دکتر امری معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بابل اضافه کرد: دانشگاه در مقاطع فوق تخصصی بالینی 3 نفر، دکترای تخصصی PhD 4 نفر، دستیاری تخصصی، بالینی و دندانپزشکی 81 نفر، کارشناسی ناپیوسته 45 نفر پذیرش داشته است.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی دانشجویان افزود: تعداد کل دانشجویان در حال تحصیل و دانشجویان جدید الورد بیش از 4080 دانشجو می باشند.

دکتر  امری

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 809577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =