جلسه مجمع نمایندگان چهارمحال‌وبختیاری با وزیر ورزش و جوانان برگزار می‌شود

رئیس مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری گفت : ظرف یکماه آینده به همراه سایرنمایندگان، جلسه‌ای با وزیر ورزش وجوانان برای حل و فصل مشکلات حوزه ورزش وجوانان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،اردشیر نوریان در نشست صمیمی خود با کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان با اشاره به مشکلات و چالش‌های موجود حوزه ورزش و جوانان استان، با اشاره به حمایت‌های خود از حوزه ورزش در سطح ملی طی سال گذشته، تصریح کرد: امسال نیز به عنوان عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس از حوزه ورزش در سطح ملی و استانی حمایت ویژه‌ای خواهم داشت. 


نوریان با بیان اینکه تکمیل مجموعه ورزشی غلات و مجتمع خوابگاهی ورزشکاران استان در دستور کار است، خاطرنشان کرد: وضعیت اقتصادی کشور به گونه‌ای نیست که به خزانه کشور بیش از حد معمول فشار آورد و لذا بایستی از ظرفیت اسپانسرها و سهام‌داران

صنایع نیز در این امور استفاده کرد.
نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی حضور 11 ورزشکار استان در رقابت‌های آسیایی جاکارتا را حاکی از پتانسیل قوی این استان در حوزه قهرمانی عنوان کرد و گفت: خوشبختانه این استان تبدیل به یک پایگاه برای پرورش نسل قهرمانی شده است.

وی با اشاره به امضای 199 نفری نمایندگان مجلس به طرح فوریتی شفاف سازی در مجلس و تنها اخذ 52 رأی به این طرح، اظهار داشت: گفتار و عمل همواره باید با یکدیگر مطابقت داشته باشد و به همین دلیل اجرای قطعی برخی اقدامات را اعلام نخواهم کرد البته تمامی راهکارهایی که باید برای مرتفع نمودن این مشکلات انجام شود را در نظر خواهم گرفت ولی تصمیم گیری به جای مرجع دیگر را شایسته نمی‌دانم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز در این نشست کمبود شدید اعتبارات در حوزه عمرانی و ورزش، کمبود فضای اداری، کمبود شدید نیروی انسانی بخصوص در شهرستان‌ها، کناره‌گیری پیمانکاران از پروژه ها ، کمبود زیرساخت‌‌ها، کمبود نیروی خدماتی و معضلات ناشی از واگذاری ماده 88 به بخش خصوصی و عدم استقبال صنایع از تیم‌ها و مهاجرت نخبه‌های ورزشی را از جمله چالش‌ها و مشکلات موجود این اداره کل عنوان کرد.
حمید کریمی با اشاره تخصیص اعتبار 350 میلیون تومانی به حوزه جوانان تصریح کرد: این میزان اعتبار برای اجرای 18 برنامه مهم و گسترده با محوریت اشتغال، مسکن ، هویت و ... در این حوزه کفایت نمی‌کند و ما خواستار افزایش سطح این گونه اعتبارات از طریق مجلس هستیم.

جلسه مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری با وزیر ورزش و جوانان برگزار می شود

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 803147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =