نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت سرعت بخشی به فعالیت های قطار شهری در تبریز گفت: تمامی نهاد ها و سازمان های درگیر باید نسبت به پیشبرد برنامه های توسعه حمل و نقل عمومی در شهر تبریز هماهنگ و همدل باشند‌.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، مسعود پزشکیان که به منظور بررسی آخرین وضعیت اقدامات قطار شهری تبریز در این سازمان حاضر شده بود، گفت: پیگیری امور مربوط به توسعه حمل و نقل عمومی در شهر تبریز یکی از دغدغه های اصلی ما است از این رو امیدواریم بتوانیم با همکاری متولیات امر در این مسیر قدم های تاثیرگذاری را برداریم.

وی توسعه مترو در تبریز را موثر در افزایش رفاه و سلامت مردم دانست و گفت: بدون شک با فعالیت کامل مترو در تبریز کاهش قابل توجه آلودگی و افزایش رفاه و سلامت را در این زمینه شاهد خواهیم بود.

پزشکیان با اشاره به پیگیری های ملی در راستای تامین بودجه مورد نیاز و اوراق مشارک پروژه قطار شهری تبریز افزود: در همین راستا چندین جلسه در سطح ملی را ترتیب داده ایم و تا رسیدن به نتیجه مطلوب در کنار این مجموعه خواهیم بود.

وی ادامه داد: روند اجرایی این پروژه را طی ماه های گذشته به دقت بررسی کردیم و به طور مستمر پیگیر این امر هستیم و امروز برای جواب به سوالاتی همچون میزان پیشرفت کار؟ تاثیرات نوسانات ارز بر فعالیت این پروژه؟ مشکلات پیش رو؟ و میزان تاثیر پیگیری های گذشته در این مجموعه حاضر شده ایم.

گفتنی است در نشست مشترک دکتر پزشکیان _ نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو و مصطفی مولوی_ مدیر عامل سازمان قطار شهری تبریز _ به طور اختصاصی آخرین وضعیت اجرای پروژه های عمرانی این سازمان، تامین قطعات مورد نیاز که نیازمند تامین ارز هستند، بحث های مالی و تامین اوراق و ... مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مسعود پزشکیان

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 805591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =