شناسنامه‌دار شدن ۵ موکب اربعین در شادگان

مهر نوشت: رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شادگان گفت: تاکنون برای ۵ موکب شناسنامه و پروانه موکب داری صادرشده و برای دیگر موکب‌ها نیز در آینده نزدیک این پروانه صادر می‌شود.

محمد جلیل قناد  امروز در جمع هئیت های مذهبی این شهرستان بابیان اینکه سال‌های گذشته موکب‌ها دارای مجوز رسمی نبودند و به‌صورت توافقی برپا می‌شدند، اظهار کرد: امسال موکب‌ها مدیریت‌شده و دارای شناسنامه‌های رسمی خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت زمانی که برای شناسنامه دار کردن مواکب داده شده است، مسئولین مواکب هر چه سریعتر به ستاد عتبات شهرستان شادگان مراجعه کرده و نسبت به تکمیل پرونده اقدام کنند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شادگان ادامه داد: این طرح در راستای ساماندهی و ارتقاء سطح خدمات دهی به زائران اربعین اجرا شده است.

وی تصریح کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات در زمینه مکان‌یابی موکب‌ها خدمات‌رسانی می‌کند و علاوه بر این خدمات ویژه دیگری را نیز ارائه می‌دهد.

قناد در پایان بر لزوم ساماندهی مواکب عزاداری زائران حسینی تاکید کرد و گفت: موکب‎داران اربعین حسینی شناسنامه‎دار می‎شوند تا جلوی برخی سوءاستفاده‎های احتمالی از این امر مقدس گرفته شود.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 805592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =