اعتماد نوشت: با گزارش روزنامه شرق و واکنش فضای مجازی از موسسه ثامن‌الائمه شرایط برای رسانه‌های اصولگرا تغییر کرد. آنها که تا پیش از این بانک مرکزی را متهم می‌کردند چرا با موسسات مالی غیرمجازی مقابله نکرده است، حالا حرف‌های مدیر موسسه را با پژواکی بلند، بازتاب می‌دهند. شبکه سوم سیما تریبونی یک طرفه در اختیار احسان علیخانی قرار داد تا از خودش دفاع کند.

صبح‌نو و بخشي ديگر از رسانه‌هاي اصولگرا حالا در چرخشي عجيب بعد از سكوت و بي‌تفاوتي نسبت به اين دادگاه‌ و فساد حاكم بر آن موسسه، از در دفاع از موسسه برآمده‌اند و در گزارش‌هاي خود حرف‌هاي يكجانبه مديرموسسه در حمله به دولت و بانك مركزي را به طور كامل پوشش مي‌دهند. بدون آنكه به حرف‌هاي وكلا و كارشناسان بانك كوچك‌ترين اشاره‌‌اي كرده باشند.

صبح نو در گزارش خود تمام‌ حرف‌هاي متهم را منتشر كرده كه در بخشي از آن بانك مركزي و دولت متهم شده‌اند. او گفته بود: «روند فعاليت موسسه رو به جلو حركت مي‌كرد كه ما از اين اتفاق خوشحال شديم، اما در تاريخ ٢٥/٥/٩٤ به يكباره مسوولان بانك اعلام كردند‌ موسسه اعتباري ثامن‌الحجج غيرمجاز است كه باعث شوك و تعجب ما شد. و چرا مسوولان بانك مركزي در تلويزيون اين مساله را مطرح كردند كه مشكلات فراوان به وجود آمد؟ من آنچه در توان داشتم گذاشتم و سكوت كردم، آنها چهار سال از همه نظر ما را تخريب مي‌كردند و مسوولان عليه ما در رسانه‌ها صحبت مي‌كردند.»

اين درحالي است كه مديرمسوول همين روزنامه هفته گذشته در توييتي مدعي بود اخبار مربوط به اين موسسه را اصولگراها پوشش دادند و حالا اصلاح‌طلبان تازه صداي‌شان در آمده است.

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 608033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
    2 8
    متاسفم