معرفی جاذبه‌های گردشگری استان سمنان با 100 بارکد اطلاعات جاذبه‌ها

مسئول روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان گفت: برای اولین بار، جاذبه‌های گردشگری استان سمنان از طریق بارکد اطلاعات جاذبه‌ها در حال معرفی است

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین "محمدتقی اعرابی" امروز و در گفت و گویی، افزود: این بارکدها در بیش از 100 جاذبه گردشگری استان سمنان نصب شده اند و مسافران نوروزی و علاقمندان می‌توانند با استفاده از برنامه بارکدخوان به راحتی به اطلاعات جاذبه ها دسترسی داشته باشند.
وی گفت: اضافه شدن پلان و نقشه بنا، دوزبانه شدن، اضافه شدن قابلیت دریافت فیلم و عکس و .... از دیگر برنامه های در دست اجرا برای بهره برداری بهتر از این بارکدهاست.
وی با بیان اینکه رویکرد روابط عمومی این اداره کل استفاده از روش های نوین اطلاع رسانی است، افزود: استفاده از بارکد اطلاعات جاذبه‌ها زمینه ساز صرفه جویی اقتصادی، تسهیل دریافت اطلاعات برای گردشگران، کم کردن هزینه در خصوص بکارگیری راهنمای جاذبه ها و در دسترس بودن شبانه روزی اطلاعات است.
اعرابی با اشاره به اینکه بخشی از کار تبلیغات و معرفی جاذبه‌ها از طریق بروشور و کتابچه انجام می‌شود، گفت: با توجه به رشد استفاده از گوشی‌های هوشمند و در دسترس بودن اینترنت در بیشتر نقاط، استفاده از روش‌های نوین اطلاع رسانی می‌تواند جایگزین مناسبی برای تبلیغات کاغذی باشد.
وی با اشاره به راه اندازی ربات تلگرامی معرفی جاذبه‌های گردشگری استان سمنان با عنوان "سمنان توریسم" نیز گفت: این ربات به آدرس @Semnan_tourism_bot در دسترس علاقمندان به آشنایی با جاذبه‌های گردشگری این استان قرار دارد.
اعرابی افزود: هم اکنون تمامی اخبار و اطلاعات در رابطه با میراث فرهنگی استان سمنان بر روی کانال تلگرامی این اداره کل به آدرس https://t.me/semnanmiras نیز در دسترس است.
وی گفت: Mirassemnan_travel نیز آدرس اینستاگرام این اداره کل است و سایت اینترنتی اداره کل نیز به آدرس www.mirassemnan.ir در دسترس است.
سامانه پیامکی اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان به شماره 30006418 نیز آماده دریافت نظرات و پیشنهادات هموطنان گرامی است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 765182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =