میزان به نقل از معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی نوشت:هیچ کشتی ماهیگیری چینی در آب‌های خلیج فارس وجود ندارد و در دریای عمان کشتی‌هایی با پرچم جمهوری اسلامی ایران با درخواست شیلات، مشغول صید هستند.

 درروز‌های اخیر فیلمی در فضای مجازی مبنی بر تجاوز کشتی‌های چینی به خلیج فارس و دریای عمان و مبنی بر ماهیگیری و پاکسازی آب‌های ایران منتشر شده است که صحت و سقم این موضوع را از مسئولین پیگیری کردیم.

هادی حق شناس معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی در این‌باره بیان کرد: اساس این خبر کذب است، هیچ کشتی ماهیگیری چینی در آب‌های خلیج فارس وجود ندارد و در دریای عمان کشتی‌هایی با پرچم جمهوری اسلامی ایران با درخواست شیلات مشغول صید هستند.

وی در ادامه افزود: با وجود اینکه بر روی ناوگان ملی ما پرسنل ایرانی وجود دارد بر روی ناوگان صیادی چین هم پرسنل خارجی هستند و این دلیل بر تعرض چینی‌ها به آب ایران و پاکسازی خلیج فارس و دریای عمان نیست.

35224

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 769871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۶
    5 0
    انقدر تکذیب نکنین، مردم عکس چیزی که شما می‌گین رو باور می‌کنن.
  • بی نام IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۶
    4 0
    نفهمیدیم که هیچ کشتی چینی در خلیج فارس وجود ندارد یا این که پرسنل کشتی چینی خارجی هستند. برخی از مسئولان چرا کاری می کنند که بعداً محبور شوند حرفهایی پر از تناقض بزنند؟