شهردار اردبیل گفت: شهروندان انتظار برخورداری از خدمات شایسته را داشته و در این راستا با افزایش مناطق شهرداری اردبیل به دنبال تحقق این موضوع هستیم.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حمید لطف‌اللهیان در جلسه خدمات شهری که با حضور مدیران مناطق و معاونین خدمات شهری برگزار شد، اظهار کرد: با افزایش مناطق شهرداری اردبیل به دنبال ارائه خدمات بیشتر به همشهریان خواهیم بود.

وی گفت: با توجه به تغییرات در چارت سازمانی و وسیع شدن حوزه‌ها و با افتتاح منطقه 5 ، خدمات شهری ارتقا یافته و بهتر از سال گذشته به شهروندان ارائه خواهد شد.

شهردار اردبیل ضمن تقدیر از تلاش عوامل خدماتی شهری در سال گذشته و ایام تعطیلات عید نوروز بیان کرد: اصلاح ساختار سازمانی به معنای اصلاح روش‌هاست و امید است در سال جدید همکاران محترم با یک برنامه ریزی دقیق و منسجم در راستای ارتقا و بهبود خدمات به شهروندان تلاش کنند.

لطف‌اللهیان تصریح کرد: با شروع سال جدید، شهروندان انتظار خدماتی شایسته و بهتر از شهرداری اردبیل را دارند و ضروری است با اصلاح رویه، اتفاقاتی جدید در خدمات شهری به وجود بیاید.

شهردار اردبیل با اشاره به اینکه ارایه خدمات وظیفه ما بوده اما باید پروژه‌های فرهنگی و اجتماعی نیز مورد توجه قرار گیرد، گفت: نیازهای شهروندان فقط پروژه‌های عمرانی نیست، هرچند که به شکل بی‌سابقه در سال گذشته بیش از 240 هزار تن آسفالت در سطح معابر شهری انجام شد، اما باید با تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی سایر مطالبات شهروندان را نیز محقق ساخت.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 770444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =