۰ نفر
۳۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۹
نگاهی به حادثه ۱۱ سپتامبر در «تابوت عهد»

نمایش «تابوت عهد» با پرداختی غیرمستقیم به حادثه ۱۱ سپتامبر روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایشنامه «تابوت عهد» نوشته نیل لبیوت و به کارگردانی عماد قلی‌پور به صورت غیرمستقیم به رویداد ۱۱ سپتامبر می‌پردازد. این نمایشنامه‌ درباره‌ی دو نفر از اهالی نیویورک است که در صبحی تاریک و طولانی با خود و با یکدیگر مواجه می‌شوند.

لبیوت از نمایشنامه‌نویسان معاصر آمریکایی است و این برای نخستین بار است که اثری از وی توسط فهمیه زاهدی به زبان فارسی ترجمه شده و روی صحنه می‌رود.

پوسترنمایش «تابوت عهد» به طراحی محمودرضا انشایی رونمایی شده و تاریخ آغاز پیش‌فروش در سایت تیوال هم روز دوشنبه سوم اردیبهشت‌ماه اعلام ‌شده است.

این نمایش از نهم اردیبهشت‌ماه در تماشاخانه باران ساعت ۲۱ اجرا خواهد شد.

در خلاصه نمایش آمده است: «وقتی داشتم برمی‌گشتم، یه زن‌و دیدم که حیرون و سرگردون داشت عکس شوهرش رو به درو دیوار می‌چسبوند.»

به تازگی الهام شعبانی به عنوان طراح لباس به گروه نمایش «تابوت عهد» پیوسته است.

دلارا نوشین (مشاور کارگردان)، حسین دیردار (مدیر تولید)، منا رمضانی (طراح صحنه)، رضا حیدری (طراح نور)،سروش سوخته‌سرایی (انتخاب موسیقی)، محمودرضا انشایی (طراح پوستر و عکاس)،بهار خالقی (دستیار دوم کارگردان و منشی صحنه)، سعید جعفری (مدیر صحنه)، فرزین طاهری (ساخت تیزر) و آوا فیاض (مدیر تبلیغات، روابط‌عمومی و مشاور رسانه‌ای) از عوامل این نمایش هستند.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 771130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =