۰ نفر
۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۰

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان در جلسه بررسی احیای شرکت پارسیلون خرم‌آباد بیان کرد: پس از پیگیری‌های استاندار در سطح ملی و استانی آتیه سازان نسبت به انتخاب مشاور برای بررسی طرح و شروع فعالیت جدید و یا تغییر کاربری آن اقدام کرده است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، گودرز امیری ادامه داد: مشاور رسما کار خود را از امروز آغاز کرده و جلسه‌ای تشکیل شد تا دیدگاه‌ها و نظرات مسئولان استان در مورد آینده این کارخانه اعلام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان اظهار داشت: مشاور انتخاب شده باید در مورد وضعیت فعلی کارخانه و ظرفیت‌های موجود، امکان استفاده از ماشین‌آلات و تجهیزات به صورت مجدد و یا امکان اصلاح آنها و برنامه برای آینده پارسیلون اظهار نظر کند.

امیری بیان کرد: در نتیجه قرار شد مشاور ظرف 6 ماه طی مراحل 6 گانه نظرات خود را در مورد پارسیلون به شرکت آتیه‌سازان اعلام کند.

وی گفت: همچنین مقرر شد تا از طریق کنسرسیوم در وهله اول مطالبات اشخاص حقیقی و حقوقی پارسیلون اعم از کارگران، تامین اجتماعی و سایر دستگاه‌های خدمات رسان تعیین تکلیف شوند تا بتوان در مورد آینده کارخانه اقدامات لازم را بدون مانع انجام داد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 771774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =