مسعود سلطانی فر در حاشیه اهدای جوایز و مدال های سه تیم برتر مسابقات والیبال نشسته ۶ تیم برتر جهان که در تبریز برگزار شد، از کتاب فرش بافته شده توسط هنرمندان تبریزی رونمایی کرد.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه اهدای جوایز و مدالهای سه تیم برتر مسابقات والیبال نشسته ۶ تیم برتر جهان که در تبریز برگزار شد، از کتاب فرش بافته شده توسط هنرمندان تبریزی رونمایی کرد.

این کتاب فرش که به صورت تابلو فرش به تعداد ادوار جام جهانی فوتبال بافته شده است.قرار است این کتاب فرش در جام جهانی فوتبال روسیه، به فدراسیون جهانی فوتبال«فیفا» اهدا شود. فرش دستباف تبریز به دلیل طراحی های منحصر به فرد، در زمره بهترین و اصیل ترین فرشهای دنیا قرار دارد. مسعود سلطانی فر در حاشیه اهدای جوایز و مدالهای سه تیم برتر مسابقات والیبال نشسته ۶ تیم برتر جهان که در تبریز برگزار شد، از کتاب فرش بافته شده توسط هنرمندان تبریزی رونمایی کرد.

این کتاب فرش که به صورت تابلو فرش به تعداد ادوار جام جهانی فوتبال بافته شده است.قرار است این کتاب فرش در جام جهانی فوتبال روسیه، به فدراسیون جهانی فوتبال«فیفا» اهدا شود. فرش دستباف تبریز به دلیل طراحی های منحصر به فرد، در زمره بهترین و اصیل ترین فرشهای دنیا قرار دارد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 772531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =