مجموعه شعر «گنجشک‌ها سنگ می‌خورند» نقد و بررسی شد

نقد و بررسی مجموعه شعر «گنجشک‌ها سنگ می‌خورند» سروده مریم میری با حضور شاعران و پیشکسوتان شعر و ادب در حوزه هنری استان زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین؛ به همت واحد آفرینشهای ادبی حوزه هنری، نشست نقد و بررسی مجموعه شعر «گنجشکها سنگ می‌خورند» سروده مریم میری،  در حوزه هنری استان زنجان برگزار شد.

طاهره ابراهیم پور؛ مسئول واحد آفرینشهای ادبی حوزه هنری زنجان، گفت: نشست نقد و بررسی مجموعه شعر «گنجشکها سنگ می‌خورند» سروده مریم میری، با حضور شاعران، پیشکسوتان و منتقدان شعر و ادب در حوزه هنری استان زنجان برگزار گردید.

مسئول واحد آفرینشهای ادبی حوزه هنری زنجان، گفت: علیرضا بازرگان، عاصم اسدی و حامد رحمتی به عنوان منتقد در این نشست حضور داشتند و به نقد ادبی اشعار چاپ شده مریم میری در کتاب مجموعه شعر «گنجشکها سنگ می‌خورند» پرداختند.

ابراهیم پور ادامه داد: این نشست با هدف گسترش اندیشه های سازنده، مثبت‌نگر و توان‌افزا در جهت غنا بخشی به آثار شاعران برگزار شد.

وی با اشاره به استقبال چشمگیر شعرای جوان و علاقمند به برگزاری نشستهای نقد و بررسی شعر، اظهار داشت: نقد مجموعه شعر «گنجشکها سنگ می‌خورند» اولین نشست از سلسله نشستهای نقد و بررسی شعر در سال 97 بود که مورد استقبال علاقمندان به شعر قرار گرفت.

ابراهیم پور افزود: این نشست ها فرصتی را برای اهالی شعر و ادب فراهم می سازد تا بتوانند دور هم گرد آمده و آخرین آثار چاپ شده همدیگر را شنیده و نقد نمایند که طبق برنامه‌ریزی انجام شده در واحد آفرینشهای ادبی حوزه هنری زنجان، نشست‌های نقد و بررسی مجموعه اشعار چاپ شده شعرای استان به صورت مستمر برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ مجموعه شعر «گنجشکها سنگ می‌خورند» سروده مریم میری در سال 93 توسط انتشارات اقلیما با تیراژ 1100 نسخه به چاپ رسیده است. این کتاب 36 شعر با موضوع آزاد را در خود جای داده است.

کتاب دوم این شاعر زنجانی به نام «چمدانی پر از بی تو بودن» در سال 96 توسط انتشارات قطب چاپ شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 787590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =