عارف خاکی، وزنه‌بردار جوانی که قول می‌دهد ایران بهترین مدال‌ها را بگیرد

خاکی در دسته 85 کیلوگرم وزنه می‌زند و یکی از امیدهای ایران است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛عارف خاکی  هم یکی از امیدهای وزنه برداری جوانان در مسابقات جهانی است.او که یک رقیب ایرانی هم به نام افشین طاهری دارد می گوید تمام تلاش خودش را می کند تا بتواند در این مسابقات مدال بگیرد.

شرایط تیم ملی جوانان در آستانه اعزام به مسابقات جهانی چگونه است؟ کمی برایمان از اردو و تمرینات تیم بگو.
این چند روز که در تهران بودیم اردوی خیلی خوبی داشتیم و فکر می کنم تمام بچه ها به آمادگی صد در صدی رسیده اند. ما هم تمام تلاشمان را می کنیم تا در مسابقات جهانی بهترین نتیجه را بگیریم.

رکورد بچه ها در تمرینات چه مقدار بوده؟آیا با این رکوردها می شود در جهانی مدال آورد؟
رکوردهایی که بچه ها در تمرینات زده اند،رکوردهایی بوده که سال قبل در مسابقات جهانی به مدال و سکوی قهرمانی ختم شده. بچه های تیم تمام تلاششان را می کنند تا انشاالله دست پر به ایران باز گردیم.

خودت قول مدال می دهی؟
تمام سعی خودم را خواهم کرد. چون سال آخری است که در تیم جوانان حضور دارم و می خواهم که با کسب مدال در تیم بزرگسالان هم حرفی برای گفتن داشته باشم.بخاطر همین همه تلاش خواهیم کرد که بتوانیم هم از لحاظ فردی و هم از لحاظ تیمی بهترین عملکرد را داشته باشیم تا بتوانیم جواب زحمات کادرفنی و فدراسیون را بدهیم.

از کادرفنی و شرایط تمرینات راضی بوده ای؟
بله عملکرد کادرفنی بسیار خوب بوده و همه راضی هستیم. جا دارد از زحمات آقای رشیدی سرمربی تیم و آقای مرادی تشکر کنم که این اردوهای مستمر را برای ما ترتیب دادند تا تیم به آمادگی کامل برسد. با تمام توان به مسابقات می رویم تا بتوانیم از عنوان قهرمانی مان دفاع کنیم.

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 788086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =