مشترکان خانگی زنجان بیست و پنج میلیارد تومان به شرکت گاز بدهکارند

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: خوشبختانه تمامی شهرهای استان زنجان از نعمت گاز برخوردار هستند و به 492 روستا با جمعیت 82هزار و 849 خانوار در این استان گازرسانی شده است.

به گزارش خبرآنلاین؛ موسی احمدلو در دیدار با استاندار زنجان، گزارشی از وضعیت گازرسانی به شهرها و روستاهای استان زنجان ارائه کرد و با بیان اینکه گازرسانی به 113 روستا جمعا با جمعیت 12 هزار و 939 خانوار نیز در دست اجرا می باشد، اظهار کرد: با اتمام عملیات گازرسانی به این روستاها، درصد بهره مندی خانوارهای روستایی استان از نعمت گاز به 90 درصد خواهد رسید.
وی همچنین از بهره مندی بیش از 95 درصد صنایع استان از گاز خبر داد و تصریح کرد: 11 شهرک صنعتی، 2 ناحیه و 3 محور صنعتی استان زنجان نیز از گاز برخوردار هستند و از 198 واحد صنعتی که سوخت مایع دریافت می کردند تاکنون 85 واحد معادل 60درصد گازسوز شده و مابقی در دست گازرسانی هستند.
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان تعداد جایگاه های عرضه سوخت گاز به خودروهای استان زنجان را 40 جایگاه ‌‌CNG برشمرد و گفت: همه این جایگاه ها علیرغم اینکه برخی بدهی هایی به شرکت گاز دارند، همچنان فعال هستند و روزانه قریب به 350 هزار مترمکعب سوخت گاز در اختیار مردم قرار می دهند و شرکت گاز استان زنجان درصدد جلب همکاری این جایگاه ها بدون نیاز به تعطیلی است.
احمدلو در بخش دیگری از گزارش خود به مطالبات بخش های مختلف مصرف کننده به شرکت گاز استان اشاره کرد و افزود: شرکت گاز استان زنجان بیش از 45 میلیارد تومان از بخش صنعتی، بیش از 25 میلیارد تومان از بخش خانگی و 23 میلیارد تومان از بخش تجاری استان طلب دارد که نیازمند همراهی بیشتر مشترکین در وصول این مطالبات می باشد.

23

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 788990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =