تاکید معاون استاندار بر پرداخت بدهی ادارات به شرکت توزیع برق لرستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان گفت: دستگاههای اجرایی استان تا پایان وقت اداری امروز نسبت به پرداخت بدهی خود به شرکت توزیع برق استان اقدام کنند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، گودرز امیری صبح امروز در جلسه وصول مطالبات شرکت توزیع برق استان که در دفتر معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان برگزار شداظهار داشت :یکی از فرصت های ارزشمند برای پرداخت بدهی های دولت به اشخاص حقیقی و حقوقی بند(و)تبصره 5 قانون بودجه سال 97 است که یکی از مشکلات بر سر راه اجرای این قانون تهاتر بدهی های شرکت برق بود.

تهاتر بدهی ادارات به شرکت برق

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بیان کرد:در حال حاضر تعاملی که در سطح ملی صورت گرفته دولت پذیرفته است بصورت کلی بدهی های شرکت برق از طریق ادارات در سطح استانها پرداخت شود و از طرفی بدهی شرکت برق به دولت تهاتر شود

امیری اضافه کرد: دستگاههای اجرایی استان برای پرداخت بدهی خود به شرکت توزیع برق استان تا پایان وقت اداری امروز نسبت به تکمیل فرم وثبت در سامانه اقدام کنند.

این مقام مسئول ادامه داد:امیدواریم دستگاههای اجرایی که به شرکت توزیع برق استان بدهکار هستند با اهتمام و جدیت قاطع تا اخر وقت اداری امروز نسبت به پرداخت بدهی شرکت برق از این طریق اقدام کنند

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 812491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =