تسنیم نوشت: رئیس هیئت تفحص از استقلال و پرسپولیس پیشنهادات لاریجانی به این هیئت را تشریح کرد.

حجت‌الاسلام سیدصادق طباطبایی‌نژاد، رئیس هیئت تحقیق و تفحص از باشگاه استقلال و پرسپولیس، در تشریح آخرین روند این تفحص اظهار داشت: اعضای این هیئت اخیراً جلسه‌ای را با علی لاریجانی رئیس مجلس برگزار کرده و گزارشی از روند کار به وی ارائه کردند.

وی افزود: رئیس مجلس در این جلسه نکاتی را درباره روند تحقیق و تفحص‌ها مطرح کرد و به اعضای هیئت پیشنهاد کرد که در روند کار از کارشناسان دیوان محاسبات استفاده شود.

رئیس هیئت تفحص از باشگاه استقلال و پرسپولیس به توصیه دیگر لاریجانی در این جلسه اشاره کرد و گفت: اگر مباحث حقوقی در گزارش وجود دارد،گزارش باید به گونه‌ای تدوین شود که قابل پذیرش در دادگاه‌ها باشد و تنها یک گزارش صرف نباشد که طبیعتاً تدوین چنین گزارشی نیاز به یک کارشناس حقوقی دارد.

حجت‌الاسلام طباطبایی‌نژاد تصریح کرد: براساس پیشنهادات لاریجانی، بنده نامه‌ای به آقای عادل آذر، رئیس دیوان محاسبات و آقای ناصر سراج، رئیس بازرسی کل کشور ارسال کردم تا از ظرفیت‌ها و کارشناسان این 2 نهاد در روند تحقیق و تفحص استفاده شود.

وی با بیان اینکه تاکنون پاسخ نامه‌ها را دریافت نکرده‌ایم، گفت: پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه پاسخ آقای عادل آذر را در این زمینه پیگیری می‌کنیم.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 813055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =