اعلام شماره ارسال پیامک جهت بیان مشکلات واحدهای مسکونی آسیب‌دیده/ کارشناسی ۳ هزار واحد مسکونی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه‌وبویراحمد از ارزیابی و کارشناسی ۳ هزار واحد مسکونی آسیب‌دیده زلزله سی‌سخت-یاسوج توسط کارشناسان این دستگاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج،فرزانه در ادامه خاطر نشان کرد: در همین ارتباط ۳ ستاد از جمله ستاد مرکزی به مسئولیت بنده و جانشینی مهندس اصالت زاده ، ستاد بویراحمد با سرپرستی مهندس احمد رسولی و جانشینی کاووسی و ستاد دنا به سرپرستی مهندس صیادی و علیزاده تشکیل شد.

وی اضافه کرد : در حال حاضر ۲۰ اکیپ در شهرستان بویراحمد و ۱۰ اکیپ در شهرستان دنا جهت کارشناسی واحدهای مسکونی آسیب دیده بصورت تمام وقت و حتی در ایام تعطیل مشغول فعالیت هستند.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام اینکه ظهر امروز در جلسه ای که بهمین منظور در فرمانداری دنا تشکیل شده بود حضور داشته است بیان کرد: به همراه رئیس بنیاد مسکن شهرستان دنا شخصا از تعداد زیادی واخد مسکونی آسیب دیده این شهرستان بازیدید بعمل آوردیم.

ابراهیم فرزانه گفت : هم استانی های عزیز می توانند کلیه مشکلات خود را در حوزه بنیاد مسکن فقط از طریق ارسال پیامک با شماره ۰۹۱۷۷۴۱۱۲۴۸ برای بنده جهت پیگیری ارسال نمایند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 774450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =