مسئولان حزب اعتدال و توسعه تشکیلات گیلان خواستار حمایت از دولت و همراهی های بیشتر حامیان دولت در استان و کشور شدند.

به گزارش خبرآنلاین گیلان؛ کیوان محمدی دبیر حزب اعتدال و توسعه تشکیلات گیلان در مراسم افطاری این حزب و در جمع روسای ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی در سال ۹۲، فعالان سیاسی و دبیران اصلاح طلب و حامیان حزب اعتدال و توسعه افزود: همه باید امیدوارانه در کنار یکدیگر به دولت کمک کنیم تا مشکلات کشور و مردم بر طرف شود.

وی اظهار داشت : هیچ گاه نباید ناامید بود و میبایست تدبیر کرد تا مشکلات برطرف شود.

این فعال سیاسی یادآور شد: حزب اعتدال و توسعه در کنار سایر گروه های همسو و حامیان دولت تمام تلاش خود را برای پیاده کردن اهداف و برنامه های دولت در استان و کشور انجام خواهد داد.

محمدی اظهار امیدواری کرد : همه دلسوزان کشور و نظام به رغم همه مشکلات باید تلاش کنند تا راه و منشی که کمک به توسعه کشور می کند تداوم یابد.

یونس رنجکش از اعضای شورای مرکزی اعتدالگرایان گیلان نیز در این مراسم ضمن تاکید بر انسجام حامیان دولت بر ضرورت همگرایی آنان برای رفع نگرانی های جامعه تاکید کرد.

وی گفت: جمع حاضر از جمله همراهانی هستند که در دوران سختی برای هدفی مشترک در کنار هم جمع شدند و امروز نیز در کنار سایر همراهان که به این مجموعه اضافه شده باید تلاش کنیم تا دولت به موفقیت های خود دست یابد و وعده های داده شده به سرانجام برسد.

وی اضافه کرد: حزب اعتدال و توسعه و مجموعه اعتدالگرایان از آغاز تا به امروز نقش مهمی در همگرایی در جبهه متحد اعتدالگرایان داشته و دارند.

احمد رمضانپور از فعالان سیاسی و چهره های اصلاح طلب استان گیلان نیز در این مراسم ضمن اشاره به تاریخچه محدودیت های اعمال شده و مشکلات برای فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی اصلاح‌طلب اظهار داشت: هیچگاه نباید گذشته را فراموش کنیم که حتی نمی‌توانستیم در یک جمع افطاری حضور یابیم.

وی گفت: فضایی که امروز در جامعه‌ ایجاد شده ناشی از رویکار آمدن دولت آقای روحانی است که همه برای آن زحمت کشیدیم و اگر مشکلاتی وجود دارد باید آن را برطرف‌کنیم و ناامید نشویم.عده ای می‌کوشیدند تا امیدی را در جامعه تلقین کنند و مردم را از دولت جدا نمایند و ما وظیفه داریم به دولت کمک کنیم تا برنامه هایش با همه مشکلاتی که در داخل و خارج دارد به سرانجام برسد زیرا دلسرد کردن مردم همان چیزی است که گروه های مخالف دولت میخواهند.

عبدالغفار شجاع رییس ستاد دکتر روحانی در گیلان در انتخابات سال ۹۲ و دبير هيات رئيسه مجمع مشورتي توسعه استان هاي كشور اظهار داشت: امکان دارد همه ما نقدهایی به دولت داشته باشیم اما باید بدانیم که رییس جمهور هم با مشکلات اساسی روبروست.

وی گفت: این مشکلات از انتخاب وزرا هست تا سایر مسائل که دکتر روحانی و مجموعه همکاران با آن روبرو هستند.

وی ادامه داد: آنان که امروز منتقد برجام هستند آیا نمی دانند که همین اندک گشایشی را که در رفع موانع ایجاد شده ناشی از اثرات همان برجام است وگرنه وضعیت بسیار بدتر از آن بود که فکرش را میکنیم.

شجاع یادآور شد: با همه جلساتی که با دکتر نوبخت داشتیم مقرر شد تا ارتباط با مردم بیشتر شده و مشکلات مطرح و حامیان و همراهان دولت نیز در این راه بیشتر مورد استفاده قرار گیرند. متاسفانه هنوز هم بخش عمده‌ای از بدنه اجرایی در اختیار نیروهای دولت گذشته است که کارشکنی‌هایی را هم در روند فعالیت‌های اجرایی دارد که باید این مشکلات برطرف‌شود.

این فعال سیاسی یادآور شد: همه باید در کنار یکدیگر تلاش کنیم تا راه توسعه کشور بیشتر فراهم شود و هیچگاه نباید ناامید شد زیرا ‌‌با ناامید کردن مردم کشور سودی نمی برد و آنانی که بدنبال ناامید کردن مردم برای رسیدن به اهداف شخصی خود هستند به کشور ضربه میزنند.

این عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه کشور خواستار همکاری، همدلی و همراهی همه نیروهای وفادار به توسعه کشور و معتقد به گفتمان دولت در استان و کشور شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 783373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =